آقا علی نژاد: بیستمین سالگرد پژوهشگاه سرآغازی بر توسعه فعالیتهای علمی در ورزش است

به گزارش مجله آزمون اول، مراسم بیستمین سالگرد تاسیس پژوهشگاه علوم ورزشی فردا یکشنبه 18 شهریور با حضور پژوهشگران، اساتید علمی و روسای پیشین پژوهشگاه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می گردد.

آقا علی نژاد: بیستمین سالگرد پژوهشگاه سرآغازی بر توسعه فعالیتهای علمی در ورزش است

به گزارش خبرنگاران، مراسم بیستمین سالگرد تأسیس پژوهشگاه علوم ورزشی با حضور پیشکسوتان، استادان، پژوهشگران، ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش فردا یکشنبه 18 شهریور در سالن جابربن حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

دکتر حمید آقا علی نژاد معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه درباره این مراسم به خبرنگاران گفت: دو دهه از آغاز فعالیت پژوهشگاه علوم ورزشی به عنوان مرجع اصلی پژوهش در علوم ورزشی می گذرد و این مراسم در واقع ارائه گزارشی از دستاوردهای علمی پژوهشی و فناورانه در طول این دو دهه است.

وی اضافه کرد: اگرچه در این مسیر پژوهشگاه با فراز و نشیب های زیادی روبرو بوده اما سال به سال با کسب موفقیت های بیشتر توانسته بر این مسائل غلبه کند و در جهت توسعه علمی ورزش کشور قدم بردارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه اظهار کرد: در این مراسم سعی داریم موفقیت های بدست آمده را با حضور خانواده بزرگ علوم ورزشی به ویژه آنهایی که در این موفقیت ها سهم داشتند گرامی بداریم. بنابراین کوشش گردیده در این مراسم از تمامی روسا، معاونین، پیشکسوتان و مدیران پیشین پژوهشگاه دعوت به عمل آوریم.

وی در سرانجام با بیان این که بیستمین سالگرد تأسیس پژوهشگاه سرآغازی بر توسعه فعالیت های علمی در حوزه علوم ورزشی در دهه سوم حیات پژوهشگاه است، گفت: برای حرکت در این مسیر نیازمند همکاری تمامی اساتید، پژوهشگران، دانشمندان و اهالی ورزش کشور با پژوهشگاه علوم ورزشی هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23

به "آقا علی نژاد: بیستمین سالگرد پژوهشگاه سرآغازی بر توسعه فعالیتهای علمی در ورزش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقا علی نژاد: بیستمین سالگرد پژوهشگاه سرآغازی بر توسعه فعالیتهای علمی در ورزش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید