اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برای افزایش کنشگری دانشجویان در سال 1400 چه برنامه هایی دارد؟ خبرنگاران

به گزارش مجله آزمون اول، دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: کوشش ما این است که سال جاری تعداد برنامه ها و کارگاه های تشکیلاتی و غیرتشکیلاتی اعم از سیاسی، انتخاباتی را بالا ببریم و فضای جنبش دانشجویی را پویاتر کنیم.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برای افزایش کنشگری دانشجویان در سال 1400 چه برنامه هایی دارد؟ خبرنگاران

ملاحت جو، دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان درگفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پیرامون اقداماتی که برای بخش تشکیلات این اتحادیه دانشجویی در سال 1400 درنظر گرفته شده، گفت: برای سال آینده همان طور که پیش بینی شده به احتمال 90 درصد فرایند حضور در دانشگاه ها منتفی و تنها به صورت مجازی خواهد بود. البته با توجه به تجربه ای که از سال 99 کسب شد، سال 1400 برنامه های منظم تر و بیشتری برای اعضای اتحادیه و دانشجویان درنظر خواهیم گرفت و با برنامه ریزی دقیق کوشش می کنیم تا دانشجویان از فضای تشکیلات خارج نشوند.

وی اضافه نمود: از جمله برنامه هایی که برای سال جدید در نظر گرفته ایم می توان به سیر های مطالعاتی و کارگاه های آموزشی و تشکیلاتی که سال گذشته بخشی از آن اجرایی شد، اشاره نمود. همچنین باتوجه به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، برنامه ها و همایش های زیادی اعم از حضوری با تعداد محدود و غیرحضوری درنظر گرفته ایم تا در فضای انتخابات برای بالا بردن مشارکت و افزایش آگاهی سیاسی دانشجویان و مردم، کنشگری فعالی داشته باشیم. البته پیش از این جلسات پرسش و پاسخ با مسئولین و مطالبه گری را شروع نموده بودیم و با قطعی شدن کاندیداها این جلسات رنگ و بوی جدی تری خواهد گرفت.

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان توضیح داد: کوشش ما این است که سال جاری تعداد برنامه ها و کارگاه های تشکیلاتی و غیرتشکیلاتی اعم از سیاسی، انتخاباتی را بالا ببریم و فضای جنبش دانشجویی را پویاتر کنیم تا بتوانند با کنشگری فعالانه خود تاثیر مثبتی در فرایند انتخابات و افزایش مشارکت که یک مسئله مهم است، داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23140

به "اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برای افزایش کنشگری دانشجویان در سال 1400 چه برنامه هایی دارد؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برای افزایش کنشگری دانشجویان در سال 1400 چه برنامه هایی دارد؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید