اجرای بیش از 320 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان گلستان

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از 320 بازدید از تاسیسات گردشگری سطح استان با هدف آنالیز فرایند اجرای دستورالعمل پیشگیری از کرونا ویروس اطلاع داد.

اجرای بیش از 320 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان گلستان

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، احمد تجری امروز سه شنبه 5 فروردین ماه 99 با اشاره به این که از 29 اسفندماه 98 تا به امروز 325 مورد بازدید از تأسیسات گردشگری استان صورت گرفته است، اعلام نمود: از این تعداد 98 مورد بازدید از مراکز اقامتی، 150 مورد بازدید از مراکز پذیرایی و بین راهی، 12 مورد بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و 65 مورد بازدید از سایر مراکز و تأسیسات گردشگری استان صورت گرفته است.

او اضافه نمود: در فرایند بازدیدهای نظارتی که از سطح استان با همراهی دستگاه هایی چون نظارت بر اماکن عمومی اجرا می گردد، از فعالیت چهار واحد اقامتگاه خانه مسافر غیرمجاز در شهرستان های گرگان و بندر ترکمن که بی توجه به شرایط موجود اقدام به پذیرش مسافران می کردند، جلوگیری شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان ضمن قدردانی از مدیران تأسیسات گردشگری استان برای همکاری و تعامل در اجرای دستورالعمل های ابلاغی ستاد پیشگیری از کرونا ویروس، توضیح داد: با برنامه ریزی های به عمل آمده بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری استان در طول نوروز 1399 ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم اجرای دستورالعمل پیشگیری از کرونا ویروس با واحدهای خاطی برخورد جدی خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8870

به "اجرای بیش از 320 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بیش از 320 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید