اسامی راه یافتگان مرحله نهایی داستان کوتاه نارنج اعلام می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، دبیر هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج صبح پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام اینکه اسامی نویسندگان راه یافته به مرحله نهایی هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج اول آبان ماه منتشر خواهد شد گفت: داوری مرحله اولیه این دوسالانه که بوسیله گروهی از نویسندگان جوان و صاحب کتاب کشور انجام می گردد چند روز دیگر به خاتمه خواهد رسید.

اسامی راه یافتگان مرحله نهایی داستان کوتاه نارنج اعلام می گردد

محمد بادپر با بیان اینکه از میان 1630 داستان، 100 داستان به مرحله نهایی این دوسالانه راه پیدا خواهند کرد، اضافه کرد: اسامی برگزیدگان اول تا سوم و همچنین نفرات تقدیری نیز در روز اختتامیه که اواخر آذرماه است اعلام خواهد شد.

بادپر با اعلام اینکه در این دوره نیز علاوه بر شرکت نویسندگانی از تمام استان های کشور، نویسندگان فارسی زبان مقیم در 15 کشور؛ افغانستان، امارات متحده عربی، قطر، ترکیه، هلند، بلژیک، سوئد، اتریش، مالزی، انگلیس، آلمان، ایتالیا، چک، کانادا و امریکا نیز برای ما داستان ارسال نموده اند اضافه کرد: مستقل بودن و سلامت دوسالانه داستان کوتاه نارنج علی رغم حمایت بسیاری از ارگان ها مربوط و نهادهای شهرستان یکی از دلایل اصلی استقبال نویسندگان از این جایزه ادبی است.

دبیر این دوسالانه با تشکر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلام فارس و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین سایر مسئولین و ارگان های دولتی شهرستان جهرم ابراز امیدواری کرد با یاری آنها جهت تامین هزینه های این جایزه ادبی، سال جاری نیز اختتامیه باشکوهی برگزار نمایند.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4684

به "اسامی راه یافتگان مرحله نهایی داستان کوتاه نارنج اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی راه یافتگان مرحله نهایی داستان کوتاه نارنج اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید