افزایش فروش گوشی های هوشمند هوآوی در آخرین آمارهای منتشر شده

به گزارش مجله آزمون اول، هوآوی با برنامه ریزی دقیق توانسته است تحریم های آمریکا را پشت سر گذاشته و روند صعودی فروش را بدست آورد.

افزایش فروش گوشی های هوشمند هوآوی در آخرین آمارهای منتشر شده

به گزارش خبرنگار ، با وجود فشارهای شدید شرکت های فناوری آمریکایی شرکت هوآوی، این شرکت چینی در آخرین آمارهای منتشر شده موفقیت هایی را در زمینه فروش گوشی های هوشمند خود بدست آورده است. اگرچه هوآوی در ماه های اخیر با کاهش محسوس فراوری و فروشگاه تلفن های همراه هوشمند خود روبرو بوده است ولی مدیران هوآوی توانسته اند با برنامه ریزی دقیق و فراوری محصولاتی با کیفیت مناسب در زمینه جذب مخاطب بسیار خود عمل نمایند و دوباره روندی صعودی در فروش را ادامه دهند.

جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی Honor X9 باتری 4000 میلی آمپری آن را فاش کرد +فیلم

در ابتدای لغو قرار دادهای شرکت های آمریکایی مانند گوگل با هوآوی، این شرکت افت 180 میلیون واحدی در فروش محصولات خود تجربه کرد و آسیب های اقتصادی شدید به غول فناوری چینی وارد شد. اما بر خلاف تصور سیاست مداران آمریکایی و حتی بسیایر از مردم دنیا هوآوی با قدرت و توان بسیار بالای علمی و فناوری خود دوباره توانسته است به سطح مناسبی از فروش گوش های هوشمند دست پیدا کند.

روند مثبت هوآوی در فروش گوشی های هوشمند

کارشناسان فناوری معتقدند: پس از دیدار اخیر مقامات چینی و آمریکا با یکدیگر در حاشیه نشست گروه 20 در ژاپن، توافق های جدیدی در زمینه همکاری های تجاری شرکت های فعال در هر دو شرکت بدست آمد و همین موضوع اثر مثبتی روی بازار فروش هوآوی داشته است. اگرچه هیچ کدام از شرکت های گوگل و هوآوی خبری از همکاری های جدید و یا تجدید قراردادهای پیش از تحریم آمریکا نداده اند ولی به نظر می رسد، گوگل تعدادی از مجوزها و گواهینامه های لغو شده خود در خصوص شررکت هوآوی را مجددا صادر نموده است.

از دیگر دلایل افزایش فروش هوآوی قیمت پایین تر نسبت به سایر گوشی های هوشمند و سیساست های تهاجمی بازار بازاریابان هوآوی در سراسر دنیا است. مدیدران هوآوی با ابراز رضایت از شرایط جدید امیدوارند در ماه های آینده هم چنان میزان فروش این شرکت در تمامی نقاط دنیا افزایش پیدا کند و به زودی به رقابت تنگاتنگ با سامسونگ را تجربه نمایند.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1883

به "افزایش فروش گوشی های هوشمند هوآوی در آخرین آمارهای منتشر شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش فروش گوشی های هوشمند هوآوی در آخرین آمارهای منتشر شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید