افزایش 4 برابری تسهیلات ساخت مسکن روستایی

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: قرار است تسهیلات ساخت مسکن روستایی به مبلغ 200 میلیون تومان افزایش یابد و به صورت سفته زنجیره ای با سود 5 درصد و با بازپرداخت 20 ساله باشد.

افزایش 4 برابری تسهیلات ساخت مسکن روستایی

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، اکبر نیکزاد در سفر به سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: در جلسه پیش روی شورای عالی مسکن که به ریاست رئیس جمهور تشکیل و مصوبات آن نهایی و ابلاغ می گردد قرار است تسهیلات ساخت مسکن روستایی به مبلغ 200 میلیون تومان افزایش یابد و به صورت سفته زنجیره ای با سود 5 درصد و با بازپرداخت 20 ساله باشد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعلاوه از کلنگ احداث 1500 واحد در شهر زاهدان ظرف چند روز آینده و با حضور مسئولان کشوری اطلاع داد و اضافه نمود: سال 1410 ما در کشور جشن خواهیم گرفت که حتی یک واحد مسکونی روستای غیر مقاوم نداریم.

وی ادامه داد: بعلاوه در این سفر موضوع مسکن روستای آنالیز شد تا اگر موانعی باشد، برطرف و اگر موانعی نباشد کار شتاب گیرد که در این خصوص برنامه ریزی و هماهنگی لازم به عمل خواهد آمد و هم در قالب اعتبارات اقتصادی و هم در قالب قیر رایگان موضوع دنبال می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 30385

به "افزایش 4 برابری تسهیلات ساخت مسکن روستایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 4 برابری تسهیلات ساخت مسکن روستایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید