امیر نصیرزاده: مراکز درمانی نهاجا در آماده باش کامل هستند

به گزارش مجله آزمون اول، فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: کلیه پایگاه ها و مراکز درمانی نیروی هوایی ارتش در حال خدمت رسانی به مردم شریف کشورمان و در آماده باش کامل هستند.

امیر نصیرزاده: مراکز درمانی نهاجا در آماده باش کامل هستند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه یکی از مراکز اصلی ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا بیمارستان بعثت این نیرو است گفت:کلیه بخش ها و مراکز درمانی این مجتمع پزشکی برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی در نظر گرفته شده و تا به امروز بیش از 100 نفر در این بیمارستان بستری و تعدادبسیاری نیز بهبود یافته و مرخص شده اند.

وی با اشاره به اینکه کلیه مر اکز درمانی نیروی هوایی در شهر های مختلف و در پایگاه ها در حال خدمت رسانی به مردم شریف کشورمان و در آماده باش کامل و هستند اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش علاوه بر خدمات پزشکی، درمانی، گند زدایی و برطرف الودگی، آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مردم عزیز و شریف ایران را در دیگر عرصه ها دارد و به همین دلیل ستادی تشکیل و تمام اقدامات زیر نظر این قرارگاه در حال اجرا و پیگیری است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: طبق تقسیم کاری اجرا شده در ارتش تعدادی از نیرو ها اقدام به دوخت و فراوری البسه و ماسک و تعدادی نیز شوینده و مواد ضد عفونی نماینده فراوری می نمایند.

وی گفت: نیروی هوایی ارتش علاوه بر فعالیت در بخش های بیمارستانی، در فراوری مواد شوینده و مواد ضد عفونی و بهداشتی فعال است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 7858

به "امیر نصیرزاده: مراکز درمانی نهاجا در آماده باش کامل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر نصیرزاده: مراکز درمانی نهاجا در آماده باش کامل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید