اپلیکیشن RealityScan اپیک عکس های شما را به مدل های سه بعدی تبدیل می نماید

به گزارش مجله آزمون اول، اپیک گیمز به تازگی اپلیکیشن جدیدی را برای گوشی های هوشمند معرفی نموده که می تواند مدل های سه بعدی اشیاء را از مجموعه ای از عکس های گوشی شما بسازد. ایده این اپلیکیشن به این صورت است که شما با استفاده از RealityScan قادر خواهید بود تا یک شیء در دنیای واقعی نظیر میز، جایگاه و… را اسکن کنید و از مدل سه بعدی این شیء اسکن شده در بازی یا پروژ ه های خود استفاده کنید.

اپلیکیشن RealityScan اپیک عکس های شما را به مدل های سه بعدی تبدیل می نماید

در ویدیوی منتشر شده این اپلیکیشن، شاهد این هستیم که کاربری یک جایگاه قهوه ای را اسکن می نماید که نتیجه آن شبیه یک مدل سه بعدی دست ساز به نظر می رسد. این اپلیکیشن در حال حاضر به صورت نسخه آزمایشی اولین بار به وسیله پلتفرم TestFlight اپل در دسترس است که برای 10 هزار کاربر در دسترس خواهد بود.

شما می توانید نسخه بتای RealityScan را نصب کنید و مدل های سه بعدی جذابی را از آن تحویل بگیرید. علاوه بر این ها، کار با این اپلیکیشن بسیار ساده و آسان است. به این صورت که برای گرفتن یک سری عکس، می توانید دکمه ضبط را نگه دارید یا عکس ها را به صورت جداگانه بگیرید، و همانطور که این کار را انجام می دهید، به آرامی در اطراف جسم حرکت کنید تا اپلیکیشن عکس های مختلفی از سوژه شما بگیرد. باید خاطر نشان کنیم که این اپلیکیشن از شما می خواهد تا حداقل 20 عکس از سوژه تان بگیرید. پس از اتمام اسکن، می توانید مدل را برای آپلود به Sketchfab یک پلتفرم مدل سازی سه بعدی، ارسال کنید و پس از چند دقیقه، می توانید مدل سه بعدی اسکنی را که گرفته اید را در گوشی یا لپ تاپ خود مشاهده و ذخیره کنید.

ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است، به محض این که مدل سه بعدی تصویر مد نظر شما ذخیره گردد، شما می توانید به روش های مختلف از جمله تغییر رنگ، به شخصی سازی مدل خود مشغول شوید. در حال حاضر، 10 هزار کاربر iOS به وسیله TestFlight می توانند به نسخه بتای RealityScan دسترسی پیدا نمایند. اما گفته می گردد که در ادامه امسال میلادی، تمام کاربران iOS می توانند از این اپلیکیشن استفاده نمایند و انتظار می رود که در زمانی نامشخص از سال 2022 شاهد عرضه نسخه اندرویدی این اپلیکیشن هم باشیم.

همانطور که می دانید، اپیک گیمز در سال های اخیر به علت دعوای حقوقی با شرکت اپل حواشی زیادی را ایجاد نموده که در نهایت این دعوای حقوقی به نفع خودش به خاتمه رسید. این شکایت در آگوست 2020 (مرداد ماه 99) به وسیله اپیک گیمز، پس از اینکه ناگهان بازی محبوب فورتنایت از روی اپ استور حذف شد و کاربران دیگر نمی توانستند آن را دانلود نمایند، به وجود آمد. در واقع از نظر اپل، اپیک گیمز سیستم پرداخت درون برنامه ای در بازی فورتنایت قرار داده بود که خلاف قوانین اپ استور بوده است.

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 35418

به "اپلیکیشن RealityScan اپیک عکس های شما را به مدل های سه بعدی تبدیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن RealityScan اپیک عکس های شما را به مدل های سه بعدی تبدیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید