بازسازی اتاق نشیمن، خود صاحب خانه آستین بالا می زند!

به گزارش مجله آزمون اول، گاهی اوقات هیچ کسی بیش تر از خود ما توانایی ایجاد یک تغییر را ندارد. این تغییر می تواند بسیار بزرگ باشد یا حتی بسیار کوچک، مهم این است که به آن فکر کنیم و انجامش دهیم. پروژه بازسازی کوچکی که در این مطلب برای شما در نظر گرفتم نمونه ای از همین تغییرات است که توسط مالک خانه اجرا شده و تجربیاتش را در اختیار ما قرار داده است. این فرد جوان که خود طراح داخلی و وبلاگ نویس است، تمام تغییرات فضای نشیمن خود را با توجه به میزان بودجه و امکانتش انجام داده و دکوراسیونی کاملا متفاوت خلق کرده است.

بازسازی اتاق نشیمن، خود صاحب خانه آستین بالا می زند!

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

اتاق نشیمن در یک نگاه

  • تعداد ساکنان : یک زوج جوان
  • محل سکونت : اسکاتلند
  • مشخصات خانه : مربوط به زمان ویکتوریا با سه اتاق خواب و یک حمام
  • ابعاد اتاق نشیمن : 4.5 × 4.5 متر

مطلب پیشنهادی : 8 چیدمان نشیمن برای سلیقه های مختلف

مراحل اولیه بازسازی نشیمن

به گفته مالک و طراح پروژه، این خانه برای سالیان بسیار زیاد بازسازی نشده و به حال خود رها شده بود. در اولین مرحله از بازسازی تصمیم بر این گرفته شد تا تغییر اساسی درشومینه ایجاد گردد. بنابراین تمامی سنگ های قدیمی از دور شومینه برداشته شده و با یک طرح مدرن سیمانی و سنگ های سیاه رنگ نو جایگزین شدند اما از آن جایی که دودکش سالم بوده نیازی به تغییر اساسی نداشته اند. با قرار دادن یک آینه بزرگ و چیدمان وسایل دکوراتیو این فضا به یک نقطه کانونی به اتاق نشیمن تبدیل گشت. در مرحله دوم از پارکت چوب بلوط برای نوسازی کف نشیمن استفاده شد و تمامی این کارها توسط خود طراح انجام گرفت. در نهایت رادیاتور با رنگی هماهنگ دیوارها رنگ آمیزی گشت.

مطلب پیشنهادی : 14 راز طراحی که دکوراسیون اتاق نشیمن شما را متحول می نماید!

انتخاب مبلمان و جزییات نشیمن

همان گونه که در تصاویر بالا مشاهده می کنید، تم رنگی کل فضا برای رسیدن به یک نشیمن مدرن، سفید و طوسی در نظر گرفته شد. بنابراین باید تمامی جزییات حتی لوستر و چراغ های آویز نیز تغییر می کرد. طراح یک آویز تقریبا ارزان قیمت با لامپ های شیشه ای را جایگزین لوستر طلایی قدیمی نمود. تمامی رنگ آمیزی این فضا توسط خود طراح انجام گرفته و هزینه تنها صرف خرید مبلمان و وسایل جدید گشت.

مطلب پیشنهادی : 11 طراحی چشمگیر برای اتاق های نشیمن کوچک

کتابخانه یکی دیگر از بازسازی های هوشمندانه توسط طراح بود که با کابینت های قدیمی آشپزخانه انجام گرفت. او قفسه های مختلف را به یکدیگر متصل نموده و قسمت پایین را با کمد پوشاند و در آخر آن ها را به دیوار متصل نمود. در نهایت تم کلی طوسی برای کتابخانه نیز در نظر گرفته شد. مرحله آخر بازسازی مربوط به جزییات و اضافه کردن اکسسوری ها بود. برای جلوگیری از تاریک شدن فضا رنگ های سفید، طلایی و سبزی گیاهان برای وسایل و مبلمان در نظر گرفته شد. پرده ها نیز برای ورود حداکثر نور از مدل شید طوسی رنگ انتخاب گشت.

مطالب زیر را درمورد دکوراسیون نشیمن به شما پیشنهاد می کنم :

منبع : houzz

منبع: چیدانه
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3082

به "بازسازی اتاق نشیمن، خود صاحب خانه آستین بالا می زند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی اتاق نشیمن، خود صاحب خانه آستین بالا می زند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید