4 ایده کاربردی برای طراحی لاکچری ویلا

به گزارش مجله آزمون اول، اگر شما نیز رویای یک طراحی لاکچری ویلا در سر دارید، باید به میزان بودجه خود نیز توجه کنید. طراحی لاکچری ویلا برای کسانی که به تازگی ویلا خریده اند و یا قصد بازسازی دکوراسیون ویلای خود را دارند، حائز اهمیت است. لاکچری همیشه به معنی پر هزینه نیست؛ همچنین می توانید لاکچری را با مفهوم مدرنیته برابر ندانید.

4 ایده کاربردی برای طراحی لاکچری ویلا

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ فوری از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

ایده هایی برای طراحی لاکچری ویلا

طراحی لاکچری ویلا به شکل قدیمی

طراحی لاکچری ویلا برای کسانی که به تازگی ویلا خریده اند و یا قصد بازسازی دکوراسیون ویلای خود را دارند، حائز اهمیت است. در سراسر جهان، ویلاها یا همان خانه های ویلایی نمادی از سعادت و موقعیت مناسب می باشند؛ از کارائیب تا شبه قاره هند، از اروپا تا آفریقا، از قاره آمریکا تا شبه جزایر اقیانوس آرام. کمتر افرادی شرایط خرید یک ویلای عظیم با طراحی لاکچری ویلا را دارند. ویلاها معمولاً در طراحی بسیار زیبا و متنوعی ظاهر می شوند که از انواع آن می توان به خانه های فرنگی، خانه های ییلاقی، خانه های درختی و اقامتگاه های مدرن و گسترده اشاره نمود.

اگر شما نیز رویای یک طراحی لاکچری ویلا در سر دارید، باید ابتدا فکر کنید که آیا جیب شما نیز تحمل این طراحی لاکچری ویلا را دارد؟ خب مطمئناً هیچ پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد! با این حال بهتر است نباید فراموش کنید، که لاکچری همیشه به معنی پر هزینه نیست؛ همچنین می توانید لاکچری را با مفهوم مدرنیته برابر ندانید. می توانید با کمی جستجو و مشورت ایده هایی خلاقانه و الهام بخش را بر روی طراحی لاکچری ویلا خود پیاده کنید.

خرید 41 مدل کپسول آتش نشانی [ خانگی و صنعتی ] ارسال رایگان

طراحی لاکچری ویلا به شکل قلعه

یکی از روش های طراحی لاکچری ویلا، که از مدرنیته هم فاصله زیادی دارد، طراحی ویلا به شکل یک قلعه است. می توانید از قلعه های کهن ایرانی یا مدل های قرون وسطی الهام بگیرید. برای این کار می توانید از طرح پرورش پیچک بر روی دیوارهای ویلای خود بهره ببرید. به این ترتیب با هزینه ای کم نه تنها طراحی لاکچری ویلا را انجام داده اید، بلکه ویلایی در دوران قرن 17 میلادی ساخته اید که توجه همه را به خود جلب می نماید. اگر توانایی ساخت چنین قلعه ای را برای طراحی لاکچری ویلا ندارید، نگران نباشید! همچنان می توانید از این سبک الهام بگیرید. برای این کار از دیوارهای سنگی یاری بگیرید. نمای سنگ یکی از نماهای لاکچری بسیار زیبا و مناسب برای ساخت و طراحی لاکچری ویلا است. در کنار این سنگ می توانید از چوب هم بهره ببرید، فقط اگر ویلای شما در منطقه ای بارانی و مرطوب واقع شده است، باید نسبت به کیفیت این چوب نیز اطمینان حاصل کنید. اگر درون این طراحی لاکچری ویلا خود را با وسایل آنتیک و قدیمی نیز پر کنید، طراحی لاکچری شما تکمیل شده است.

خرید41 مدل روتختی یک نفره [ تک نفره شیک ] فوق العاده زیبا

اهمیت نور در طراحی لاکچری ویلا

برای ساخت و طراحی لاکچری ویلا خود، به محیط اطراف آن نیز توجه زیادی داشته باشید. برای مثال ساخت یک باغ عظیم به شیوه فرانسوی به ویلای شما شخصیت و روح می بخشد. یکی دیگر از عناصری که به طراحی لاکچری ویلا شما یاری می نماید، استفاده از پنجره های بسیار عظیم است. با ساخت پنجره های عظیم، نور زیادی را به درون ویلای لاکچری خود دعوت کنید. می توانید سطح سقف را نیز از شیشه کار کنید تا هنگام شب، نور ستارگان بر روی ویلای شما خودنمایی کند و یا در زمان بارندگی، نمایی بسیار لاکچری از فضای بیرون در ویلای خود داشته باشید. روش دیگری برای دریافت نور زیاد بیرون، استفاده از دیوارهای شیشه ای ساختمان است. شرایط محل قرارگیری ویلا خود را بسنجید. اگر از امنیت کافی برخوردار هستید، به جای دیوارهای سنگی یا چوبی، از دیوارهای شیشه ای بهره ببرید. همچنین می توانید در ورودی ویلای خود را نیز از شیشه بسازید. این ایده به شما یاری می نماید تا همیشه نمایی از فضای اطراف در جلوی جشم خود داشته باشید! چه چیزی از این بیشتر لاکچری؟

خرید 39 مدل دستگاه حضور و غیاب دقیق [ ایرانی و خارجی ] با تخفیف

طراحی لاکچری ویلا به سبک هندی

یکی دیگر از روش هایی که در کشور ما به ندرت مورد استفاده قرار گرفته است، ساخت و طراحی لاکچری ویلا با طرح الهام گرفته از ساختمان های هندی می باشد. معماری هند از زیبایی باشکوهی برخوردار است. علاوه بر این، در طراحی و دکوراسیون این مدل از خانه ها از وسایل آنتیک و سنتی جذاب و همچنین رنگ های بسیار متنوع با تنالیته های گرم و دل نشین نیز استفاده می گردد. ساختمان های سنتی هند، همیشه گردشگر های زیادی را به خود جلب می نماید و بنابراین ایده ای تازه و نو برای طراحی لاکچری ویلا نیز می تواند باشد. این ساختمان ها از دور یادآور مقابر و آرامگاه ها و همچنین قصر پادشاهان می باشند و می تواند از فرسنگ ها نمای ویژه ای به ویلای لاکچری شما بدهد و آن را انگشت نما کند. این طراحی سنتی می تواند با طراحی لاکچری ویلا و تک بودن در زمینه پروژه های معماری مدرن، پیوند خورده و هماهنگ گردد. داخل این ویلا را نیز می توانید به یاری وسایل و مبلمان گرم و سنتی به حال و هوای سنت و فرهنگ هندوستان نزدیک کنید. در نهایت مطمئن باشید که ویلایی لاکچری و رویال، نتیجه نهایی کار شما خواهد بود.

]منبع: اتاق
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 18167

به "4 ایده کاربردی برای طراحی لاکچری ویلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 ایده کاربردی برای طراحی لاکچری ویلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید