ببینید: روایت زورگیری جنوب شهر با شنای پروانه در کشتارگاه (3)

به گزارش مجله آزمون اول، هر روز که به ایام برپایی جشنواره نزدیک تر می شویم مخاطبان سینما برای اطلاع از جزئیات فیلم، تماشای سکانس های مختلف و یا تیزر رسمی آثار لحظه شماری می نمایند که در ادامه بخش نخست این جزئیات و تیزر آثار از سوی گروه فرهنگی خبرنگاران منتشر شده است.

ببینید: روایت زورگیری جنوب شهر با شنای پروانه در کشتارگاه (3)

گروه فرهنگ و هنری خبرنگاران: عباس اسماعیل گل

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از 12 بهمن ماه تا 22 بهمن در سینما های منتخب سراسر کشور با اکران 28 فیلم سینمایی در قالب رقابت در سودای سیمرغ و نگاه نو برگزار میگردد و هر روز که به ایام برپایی جشنواره نزدیک تر میشویم مخاطبان و علاقه مندان به سینما برای اطلاع از جزئیات فیلم، تماشای سکانس های مختلف و یا تیزر رسمی آثار لحظه شماری میکنند، به همین بهانه گروه فرهنگی خبرنگاران در گزارشی ضمن معرفی اجمالی آثار برای نخستین بار به انتشار تیزر و یا بخش هایی از فیلم های سودای سیمرغ و نگاه اول جشنواره فیلم فجر دست زده است که در ادامه بخش سوم آن از نظرتان میگذرد:

زورگیری با شنای پروانه

فیلم سینمایی شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت، یک از فیلم های حاضر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است. این فیلم ایرانی در بخش نگاه نو یا فیلم اول جشنواره فجر به نمایش درخواهد آمد. فیلم سینمایی شنای پروانه به تهیه کنندگی رسول صدرعاملی ساخته شده است. سرمایه گذار فیلم سینمایی شنای پروانه محمدصادق رنجکشان است. فیلم سینمایی شنای پروانه در بخش های جنوبی شهر تهران جلوی دوربین رفته است. خلاصه داستان فیلم به توضیح در جنوب شهر، شنای پروانه طوفان به پا می نماید. آمده است. فیلمنامه شنای پروانه توسط محمد کارت، حسین دوماری و پدرام پورامیری نوشته شده است. محمد کارت پیش از این فیلم داستانی بچه خور و مستند های آوانتاژ، معلق، بختک، خون مردگی و سمفونی مرگ را کارگردانی نموده است. فهرست بازیگران فیلم سینمایی شنای پروانه به قرار زیر است.

فهرست بازیگران: جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، پانته آ بهرام، علی خشنود، نیره فراهانی، مهدی حسینی نیا، ایمان صفا، مه لقا باقری، نادر شهسواری و آبان عسکری.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

فیلم سینمایی کشتارگاه ساخته عباس امینی یکی از فیلم های حاضر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر محسوب می گردد. کشتارگاه در بخش نگاه نو جشنواره سال جاری حاضر است. مراحل فیلمبرداری فیلم سینمایی کشتارگاه در آبادان و تهران صورت گرفته اند. عباس امینی سابقه ساخت فیلم های والدراما و هندی و هرمز را دارد. جدیدترین فیلم او علاوه بر کشتارگاه، فیلم سینمایی ابراهیم است. عباس امینی فیلم سینمایی ترخیص را نیز تهیه نموده است. او همچنین فیلمنامه همه فیلم های خود را نوشته است. خلاصه داستان فیلم سینمایی کشتارگاه به توضیح زیر آمده است.

امیر چند ماهی است که از فرانسه دیپورت شده است، او بخاطر پدرش شریک یک جنایت هولناک می گردد…

رفیق: اینجا صلیب سرخی ها بهت میگن چیتا

امیر: چی؟

رفیق: چیتا … یوزپلنگ

فهرست عوامل و بازیگران فیلم سینمایی کشتارگاه به قرار زیر است.

فهرست بازیگران: مانی حقیقی، امیرحسین فتحی، حسن پورشیرازی، باران کوثری و حامد علیپور.

فهرست عوامل: کارگردان: عباس امینی، تهیه کننده: جواد نوروزبیگی، نویسنده: عباس امینی و حسین فرخ زاده، موسیقی: مهران قائدی پور، فیلم بردار: احسان رفیعی جم، تدوین: حمید نجفی راد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

دشمنان

فیلم سینمایی دشمنان اولین فیلم سینمایی علی درخشنده به تهیه کنندگی مجید برزگر و نویسندگی بردیا یادگاری است.

علی درخشنده پیش از این به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز در تعداد زیادی از فیلم ها حضور داشته و فیلم های کوتاهی همچون آماس، محاق، به همین سادگی و شکیبا باش را در کارنامه خود دارد.

رویا افشار بازیگر سینما و تئاتر ایفاگر نقش اصلی این فیلم است و از دیگر بازیگران دشمنان می توان به ندا جبرئیلی، مسعود دلخواه، قربان نجفی، علی بی غم، سینوهه دانشمند، توران یاقوتی و سعید آرمند اشاره نمود.

در این فیلم بهروز بادروج به عنوان مدیر فیلمبرداری، لیلا نقدی پری طراح صحنه و لباس، زهره صمدی طراح چهره پردازی، وحید رضویان صدابردار، میلاد موحدی آهنگساز، عماد خدابخش تدوین گر، جواد گنجی دستیار اول کارگردان، حمید قاسمی برنامه ریز، حمید جانی پور عکاس، امیر اسکندری مدیر فراوری و مهدی برزگر به عنوان جانشین تهیه کننده همکاری دارند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: شیوا گفت: همه اش احساس می کنم شهاب هر شب داره از پشت این درخت ها بهمون نگاه می کنه! و زهره به آهستگی سرچرخاند سمت پنجره.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

تعارض که پیش از این با نام ریست در رسانه ها شناخته شده بود، یکی از آثار متفاوت این دوره از جشنواره به لحاظ فرم و شکل بصری آن است که برای اولین بار در ایران از زاویه دوربین های مدار بسته به روایت پرداخته شده است و این می تواند چالش هایی را برای مخاطبان به وجود آورد.

تعارض به عنوان تنها فیلم سیاه و سفید جشنواره، یک سایکودرام است که لطفی فیلمنامه آن را به نگارش درآورده و تهیه کنندگی آن را سیدامیر سیدزاده بر عهده دارد و اولین اکران آن در بخش مسابقه فیلم های اول سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد.

رضا بهبودی، سودابه بیضایی، محمد صدیقی مهر، حامد رحیمی نصر، پریسا محمدی و رقیه افشین پور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: احساس می کنم دیوونه شدم... یه جورایی به تمام دوربین های مداربسته که دارن آدم رو کنترل می کنن حساسیت پیدا کردم... اونقدر توی این ماجرا غرق شدم که احساس می کنم پشت همه این دوربینا یه نفره... یه نفر که چهار چشمی داره منو نگاه می کنه!

عوامل ریست که محصول مشترک ایران و جمهوری چک است، عبارتند از: نویسنده و کارگردان: محمدرضا لطفی، تهیه کننده: سید امیر سید زاده، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، طراح صحنه و لباس: افسانه صرفه جو، طراح گریم: پدرام زرگر، صدابردار: علی گراکویی، تدوین: بابک قائم، مدیر فراوری: محمد سید زاده، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: حمیدرضا یراقچیان، اصلاح رنگ: سامان مجد وفایی، جلوه های ویژه تصویری: احمد امدادی، سرمایه گذاران: سیدامیر سیدزاده و امیرحسین فرح بخش، جانشین فراوری: حامد آزادی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مرجان بقایی، گرافیست: علی قدیمی

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

bestcanadatours.com: سفر کانادا، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 6059

به "ببینید: روایت زورگیری جنوب شهر با شنای پروانه در کشتارگاه (3)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید: روایت زورگیری جنوب شهر با شنای پروانه در کشتارگاه (3)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید