بدنبال طراحی خودروهای پیشرفته و ارزان قیمت در کشور هستیم

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت صمت، سورنا ستاری در نشست مشترک با وزیر صمت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که در مورد آنالیز طرح فراوری خودروی مدرن و مالی برگزار گردید، گفت: ایجاد نوآوری با استفاده از طراحی های داخلی بیشتر خواهد شد و به همین لحاظ در طرح فراوری خودروی ارزان قیمت و مدرن بر روی طراحی داخلی با استفاده از ظرفیت های داخل کشور تأکید داریم.

بدنبال طراحی خودروهای پیشرفته و ارزان قیمت در کشور هستیم

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی با اعلام اینکه اگر طراحی دست خودمان باشد، خلق خودرو خواهیم کرد، گفت: از کپی کاری در حوزه خودرو و مونتاژ باید بیرون بیاییم و به سمت خلق خودرو با استفاده از طراحی نیروهای متخصص کشورمان و نخبگان حرکت کنیم.

هوشمند سازی در صنعت خودرو را دنبال می کنیم

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ادامه با تأکید بر اینکه آینده صنعت خودرو در هوشمند سازی است، اعلام کرد: کشور ما نیز در آینده باید به سمت فراوری خودروهای هوشمند و برقی برود تا از این موضوع عقب نمانیم که این مهم را نیز در دستور کار داریم.

در این جلسه با حضور علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و علی آقا محمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، طرح فراوری خودروی مدرن و مالی از سوی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با ورود به عمق داخلی سازی بیشتر، توجه به تاب آوری و پلتفرم های مشترک با استفاده از ظرفیت دو خودروساز عظیم کشورمان (ایران خودرو و سایپا) و همچنین بخش خصوصی مورد آنالیز نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 18275

به "بدنبال طراحی خودروهای پیشرفته و ارزان قیمت در کشور هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدنبال طراحی خودروهای پیشرفته و ارزان قیمت در کشور هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید