تهیه و توزیع غذا برای کادر درمان از سوی مجتمع های گردشگری استان مرکزی

به گزارش مجله آزمون اول، غذا و اقلام آشامیدنی توسط یک سفره خانه سنتی برای کادر درمانی بیمارستان های درگیر کرونا تهیه و توزیع شد.

تهیه و توزیع غذا برای کادر درمان از سوی مجتمع های گردشگری استان مرکزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، سید حسن حسینی معاون گردشگری استان روز 27 فروردین 99 گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور تأسیسات گردشگری استان نیز مشغول خدمت رسانی و امدادرسانی به هم وطنان و کادر درمانی این بیماری هستند.

او اضافه کرد: طبخ غذا و توزیع و همچنین تهیه آب میوه از اقداماتی است که مجموعه گردشگری تی شی تی در دستور کاری خود قرار داده است و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفتهبرای جهت کادر درمان در بیمارستان ها توزیع می گردد.

معاون گردشگری استان مرکزی اضافه کرد: این روزها که انتشار اخبار گوناگون در مورد شیوع بیماری کرونا در دنیا و ایران افکار عمومی را به خود مشغول نموده، بسیاری از مردم آستین های همت را بالا زده و به یاری نیازمندان می شتابند.

او اضافه کرد: سفره خانه سنتی کوچه باغ شهرستان آشتیان و مجتمع گردشگری حس خوب در شهرستان اراک نیز با تهیه و توزیع غذا و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی به این امر خداپسندانه پرداخته اند.

یزد بلاگ: یزد بلاگ | جذابیت های تاریخی و اقلیم شهر جهانی یزد

انوار بلاگ: انوار بلاگ | انجمن و وبلاگ های انوار

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9983

به "تهیه و توزیع غذا برای کادر درمان از سوی مجتمع های گردشگری استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه و توزیع غذا برای کادر درمان از سوی مجتمع های گردشگری استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید