جاذبه های گردشگری و دیدنی شهر ساحلی دوحه

به گزارش مجله آزمون اول، شهر ساحلی دوحه، پایتخت ثروتمندترین کشور دنیا یعنی قطر، در امتداد خلیج فارس واقع شده است و این روزها رقیب جدی برای دبی از لحاظ جذب جهانگرد به شمار می رود.

جاذبه های گردشگری و دیدنی شهر ساحلی دوحه

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

جاذبه های دیدنی دوحه

اگر قصد سفری پر هیجان، پر از تفریح و سرگرمی و بازدید از اماکن مختلف را دارید، چمدان هایتان را به مقصد دوحه ببندید.

سازه های شکوهمند، رستوران های بسیار عالی، فروشگاه ها و مراکز خرید وسوسه نماینده و … تمام انتظارات شما به عنوان یک دنیاگرد را تامین خواهد نمود.

ساحل کورنیش در دوحه

ساحل کورنیش را یکی از بهترین جاذبه های دنیاگردی دوحه در نظر بگیرید. در این ساحل می توانید انواع تفریحات آبی را انجام دهید و از سفر خود لذت ببرید.

معماری و ساخت ساحل کورنیش به شکل نعل اسب است و با فضای بسیار مدرن و جالبش می تواند هر بازدید نماینده ای را مجذوب خود کند.

مروارید قطر

مروارید قطر، جزیره مصنوعی بزرگی است که به دست انسان ساخته شده و مساحت آن حدود 4 میلیون متر مربع است.

این جزیره در منطقه تاجرنشین و پولدار شهر دوحه واقع شده است و تقریبا دسترسی به آن برای افراد با درآمد معمولی بسیار سخت است.

دنیاگردان می توانند با سفر به این جزیره از تفریحات لوکس و غذاهای عالی این مکان دیدنی لذت ببرند. این جزیره با تعداد بسیار زیادی رستوران، کافه و تفریحات مختلف، خاطره ای فراموش نشدنی برای دنیاگردان خواهد ساخت.

بازار دوحه

یکی دیگر از مهم ترین دیدنی های شهر دوحه بازار معروف آن است که دنیاگردان خارجی بسیاری به آنجا می فرایند تا از ادویه جات، صنایع دستی و لباس های محلی این بازار خریداری نمایند.

نمایش های موسیقی و فرهنگی در بازار دوحه و همچنین غذاهای محلی و سنتی اش، آن را منحصر به فرد نموده است.

مسجد طلایی دوحه

کاشی کاری مسجد طلایی دوحه که از نمادهای مهم کشور قطر است با طلا و با ظرافت تمام صورت گرفته و هر بازدیدنماینده ای را حیرت زده خواهد نمود. این مکان دیدنی سالانه بیش از 500 هزار بازدید نماینده دارد.

برج های برزان

برج های برزان دارای معماری بسیار زیبایی است اما برای این که با زیبایی های آن بیشتر آشنا شوید، باید به بالاترین نقطه برج بروید.

در آن جاست که می توانید منظره فوق العاده ای از دوحه را مشاهده کنید. در بازدید از این برج حتما با خود دوربین داشته باشید زیرا این مکان به مکانی فوق العاده برای عکاسی شهرت دارد.

پارک آبی دوحه

اگر از علاقه مندان به تفریحات در آب و هیجان هستید پارک آبی دوحه می تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند. این پارک آبی در منطقه ابو نخلای شهر دوحه واقع شده و از مهم ترین پارک های آبی در خاورمیانه است. در گرمای کشور قطر چه چیزی از وجود یک پارک آبی بهتر.

ساحل التخیرا

ساحل التخیرا با طول تقریبی 10 کیلومتر یکی از فرصت های بی شمار تفریحات ساحلی است. بیشتر این ساحل پوشیده از شن های سابخاست که مثل شن های روان اند و با رطوبت امواج دریا به شکل جالبی در می آیند.

این ساحل یکی از زیباترین جاذبه های دنیاگردی دوحه است و در آن چشم اندازهایی بی نظیر از صخره ها، پرندگان و بیابان ها میزبان شما خواهد بود.

استادیوم بین المللی خلیفه

استادیوم خلیفه، از نظر زیبایی و معماری زبان زد مردم آسیا است. این استادیوم که به استادیوم یخچالی نیز معروف است، می تواند در دمای بالای 50 درجه سانتیگراد، دمای داخل استادیوم را با سیستم تهویه مطبوع قدرتمندی که دارد به 26 درجه بالای صفر کاهش دهد.

از این استادیوم به عنوان خنک ترین مجموعه ورزشی روباز دنیا نیز یاد شده است.

صحراگردی در دوحه

گشت و گذار در صحرای دوحه نیز از دیگر جذابیت هایی است که می توانید در سفر خود به این منطقه از آن لذت ببرید تورهای صحراگردی که در این منطقه برگزار می شوند با استفاده از ماشین های جیپ صورت می گیرند که لذت سرعت در کویر را نیز به همراه دارند.

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13717

به "جاذبه های گردشگری و دیدنی شهر ساحلی دوحه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری و دیدنی شهر ساحلی دوحه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید