جشن تولد یک سالگی دیزنی لند در چین

به گزارش مجله آزمون اول، پارک دیزنی لند در چین

یکی از پیروز ترین و محبوب ترین پارک های دیزلند در دنیا، پارک دیزنی لند در چین است که در شهر شانگهای قرار گرفته است. این پارک که اولین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفته، در این یک سال بیشتر از 11 میلیون بازدید کننده داشته است که باعث تبدیل شدن آن به یکی از پر طرفدارترین پارک های دیزنی دنیا شده است. با جزییات این خبر همراه خبرنگاران باشید:

جشن تولد یک سالگی دیزنی لند در چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

پارک دیزنی لند چین در روز پنجشنبه 16 ژوئن 2016، درهای خود را به روی مردم باز کرد. این پارک ویژگی های خاصی دارد که باعث منحصر بفرد شدن آن شده است برای مثال بازی پناهگاه گنج و اولین پارک موضوعی دزدان دریایی، از مشخصه های این پارک است.

حالا این پارک محبوب، یک سالگی تاسیس خود را جشن گرفته است و در این مدت کوتاه توانسته شهرت بسیار زیادی به دست بیاورد. سازندگان دیزنی لند در چین معتقدند که برای ساخت آن سعی نموده اند تا نه فقط یک دیزنی لند به سبک غربی، بلکه با استفاده از المان های چینی، یک دیزنی لند چینی بسازند تا جاییکه در سقف آن از گل های چینی و حتی بر تن عروسک ها می توان لباس های سنتی چینی را دید.

پارک دیزنی لند در چین تا اندازه ای محبوب شده است که تخمین زده شده به پربازدیدترین پارک موضوعی جهان تبدیل گردد و هر سال حداقل 15 میلیون نفر از آن دیدن نمایند. به نظر می رسد برای سال اول، رقم 11 میلیون رقم خوبی بوده است.

این پارک در شهر شانگهای قرار گرفته است و ورودی آن در ساعت های شلوغی 499 یوان و در ساعت های دیگر، 370 یوان است.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2652

به "جشن تولد یک سالگی دیزنی لند در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن تولد یک سالگی دیزنی لند در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید