حسینی: حرف هایم به خاطر عصبانیت بود نه چیز دیگری

به گزارش مجله آزمون اول، محمدرضا حسینی بازیکن تیم فوتبال گل گهر ساعاتی پس از مصاف با استقلال یک استوری در واکنش به اتفاقات استادیوم آزادی منتشر کرد.

حسینی: حرف هایم به خاطر عصبانیت بود نه چیز دیگری

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استقلال در حالی توانست با نتیجه 2 بر 1 گلگهر را شکست بدهد که محمدرضا حسینی در دقایق انتهای مسابقه یکی از مورد توجه ترین چهره های زمین بود؛ او بود که در برخورد با رضا میرزایی هم تیمی سابقش در محوطه جریمه به زمین خورد و موعود بنیادی فر داور مسابقه هم در سوت خود به نشانه پنالتی دمید.پس از اعلام پنالتی تصاویری از محمدرضا حسینی بازیکن سابق سپاهان منتشر شده که به خوبی حال و روز به هم ریخته او را نشان می دهد؛ جایی که با تمام توانش سعی دارد، بنیادی فر را متقاعد به عوض کردن تصمیمش کند و در این بین فشار زیاد سبب شده حرف هایی را بر زبان بیاورد که حالا با انتشار یک استوری درباره آن ها توضیح داده است.

استوری این بازیکن به توضیح زیر نوشته شده است:

سلام و عرض ادب. همه می دونن من کلا آدم آرومی هستم، ولی بعد از بازی امروز تو مصاحبه ام از شدت ناراحتی گفتم که داور بازی رو نفرین می کنم.

اینجا لازم دونستم بگم که تا حالا تو زندگیم هیچ کسی رو نفرین نکردم و کینه ای از هیچ کسی به دل ندارم و از این به بعدم همینطور می مونه و بابت حرفی که زدم عذرخواهی می کنم..

ایشان (داور مسابقه) خودشان می داند و خدای خودش...

اگر حرفی زده شده فقط و فقط به خاطر ناراحتی و فشار زیاد بود..

لازم به ذکر است حسینی پس از انتها مسابقه به همراه مجتبی سرآسیایی مربی سرمه ای پوشان سیرجانی به علت اظهاراتی که داشتند، به کمیته انضباطی برای دفاع از خود احضار شدند، که حالا با این پست وینگر تیم فوتبال گل گهر علت رفتار خود را به طور کامل توضیح داده است

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1401 بروزرسانی: 17 اسفند 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 40787

به "حسینی: حرف هایم به خاطر عصبانیت بود نه چیز دیگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: حرف هایم به خاطر عصبانیت بود نه چیز دیگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید