حضور ماهی وگربه در 3 فستیوال بین المللی فیلم

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، جشنواره فیلم اسلو در بیست و چهارمین دوره خود پذیرای ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری و تهیه کنندگی سپهر سیفی به عنوان یکی از 15 فیلم بخش اصلی است. این جشنواره که مهم ترین جشنواره نروژ و یکی از مهم ترین فستیوال های اروپایی است هر سال در اوایل فصل پاییز برگزار می گردد. سال جاری علاوه بر ماهی و گربه، فیلم دختری که در شب تنها به خانه می رود ساخته لیلی امیرپور کارگردان ایرانی انگلیسی را هم در همین بخش به نمایش خواهد گذاشت.

حضور ماهی وگربه در 3 فستیوال بین المللی فیلم

چهارمین دوره فستیوال فیلم های ایرانی در استرالیا میزبان بعدی فیلم ماهی و گربه است. این دوره از جشنواره که به دبیری آرمین میلادی در شهرهای مختلف استرالیا برگزار می گردد، هر ساله تعدادی از فیلم های پیروز ایرانی را در برنامه نمایش خود جا داده و در انتها جایزه نتپک به عنوان جایزه اصلی جشنواره به بهترین فیلم تعلق خواهد گرفت.

جشنواره فیلم ملاقات تاجیکستان هم در اواخر مهر ماه میزبان ماهی و گربه است. این جشنواره در کشور تاجیکستان برگزار می گردد و در ششمین دوره آن علاوه بر ماهی و گربه، فیلم مستند نینجای ایرانی ساخته مرجان ریاحی را هم در بخش مسابقه مستندهای خود نمایش خواهد داد.

به این ترتیب ماهی وگربه که در ابتدای مهرماه در جشنواره های سیتگس اسپانیا و ونکوور کانادا به نمایش درآمد، این ماه را با حضور در 5 فستیوال سینمایی به انتها خواهد رساند.

ماهی و گربه محصول ایران نوین فیلم است و پخش بین المللی آن را محمد اطبایی بر عهده دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8133

به "حضور ماهی وگربه در 3 فستیوال بین المللی فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور ماهی وگربه در 3 فستیوال بین المللی فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید