خبرنگاران بهره برداری از 111 پروژه همزمان با فجر انقلاب در همدان آغاز می شود

به گزارش مجله آزمون اول، همدان- خبرنگاران- فرماندار همدان گفت: بهره برداری از 111 پروژه و طرح عمرانی، تولیدی و اقتصادی همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی به عنوان هدیه دولتمردان به مردم در این شهرستان آغاز می شود.

خبرنگاران بهره برداری از 111 پروژه همزمان با فجر انقلاب در همدان آغاز می شود

به گزارش خبرنگاران، محمدعلی محمدی روز یکشنبه در ستاد دهه فجر شهرستان همدان گفت: برای اجرا و بهره برداری از این تعداد طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در مجموع 206 میلیارد تومان اعتبار سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی 21 پروژه و طرح عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 128 میلیارد تومان دهه فجر امسال در سطح شهرستان همدان آغاز می شود.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به اینکه دهه فجر امسال در مجموع بهره برداری و عملیات اجرایی 132 پروژه و طرح با 334 میلیارد تومان اعتبار دراین شهرستان آغاز می شود، گفت: این حجم از سرمایه گذاری برای اجرای این تعداد طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در نتیجه پیگیری و تلاش مستمر مدیران اجرایی استان و شهرستان به عنوان هدیه نظام و دولت به مردم مومن و قدرشناس همدان اجرا شده است.

او همچنین با تاکید بر ابتکار عمل در راستای اجرای برنامه های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: مشارکت حداکثری مردم و فعالان اجتماعی و فرهنگی در گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به عنوان یک اصل محوری باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

محمدی با اشاره به تشکیل و فعالیت 18 کمیته تخصصی در ستاد دهه فجر شهرستان همدان، گفت: این کمیته های 18 گانه متناسب با جامعه هدف خویش و با ملاحظه مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا، در راستای بزرگداشت هرچه باشکوهتر ایام دهه فجر برنامه ریزی و اقدام می کنند.

فرماندار همدان با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عملکرد دولت است، شرح داد: دستگاههای اجرایی با استفاده از ظرفیت رسانه ها و بهره گیری از فضای مجازی عملکرد و خدمات گسترده دولت در راستای عمران و آبادانی منطقه و خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مردم را اطلاع رسانی و تبیین کنند.

او با اشاره به ضرورت توجه جدی به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: دستگاه های اجرایی، کمیته ها، تشکل های دانشجویی و مردمی باید تمرکز بیشتری به این موضوع در راستا اجرای برنامه ها داشته باشند.

فرماندار شهرستان همدان، تقارن دهه فجر امسال با ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) را به فال نیک گرفت و خواستار پررنگ جلوه دادن این موضوع در برگزاری جشن ها و برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب شد.

در ادامه این نشست، مسئولان کمیته های 18 گانه ستاد دهه فجر شهرستان همدان نیز گزارشی از فعالیت ها و اقدامات اجرا شده را ارائه کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 21086

به "خبرنگاران بهره برداری از 111 پروژه همزمان با فجر انقلاب در همدان آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهره برداری از 111 پروژه همزمان با فجر انقلاب در همدان آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید