خبرنگاران توزیع 300 تن روغن خوراکی با نرخ مصوب دولتی در استان مرکزی آغاز شد

به گزارش مجله آزمون اول، اراک - خبرنگاران - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: توزیع 300 تن روغن خوراکی با نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف این استان آغاز شد.

خبرنگاران توزیع 300 تن روغن خوراکی با نرخ مصوب دولتی در استان مرکزی آغاز شد

جعفر اصغری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: مجموع سهمیه روغن استان مرکزی، 550 تن است که از مجموع سهمیه تا به امروز 300 تن جذب و در حال توزیع است.

وی ادامه داد: مابقی سهمیه روغن استان مرکزی نیز در حال جذب است و مباشران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به مرکز معرفی و بعد از جذب در اسرع وقت توزیع می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: این محموله روغن در انواع مایع، نیمه جامد و در وزن های مختلف 860 و 900 گرم، یک کیلو و 350 گرم، یک کیلو و 700 گرم، 2 و کیلو و 800 گرم، سه کیلو و پنج کیلوگرمی توزیع می شود.

اصغری بیان کرد: قیمت مصوب نیز بر روی بطری ها و قوطی های روغن درج شده و باید با همین قیمت در فروشگاه ها توزیع شود.

وی اضافه کرد: همچنین 373 تن روغن مربوط به فروشگاه های بزرگ استان مرکزی است که صورت متمرکز اختصاص داده شده و درحال توزیع است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: با توجه به مسائل و مسائل روغن مورد نیاز بخش صنعت با توجه به رایزنی های به عمل آمده با یک واحد تولیدی در کرمانشاه، 512 تن برای واحدهای تولیدی صنفی در نظر گرفته شده که درحال جذب و توزیع بوده و حواله های لازم جهت متقاضیان صادر شده است.

اصغری گفت: درآبانماه سال جاری میزان یک هزار و 60 تن روغن و در آذرماه یک هزار و 802 تن روغن مربوط به بخش خانوار از محل سایر سهمیه شرکت ها توسط فروشگاه های بزرگ جذب و در اسرع وقت به صورت گسترده توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: با وجود توزیع این میزان روغن در استان التهاب کمبود این کالای اساسی تاحدودی فروکش می کند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در خصوص توزیع گوشت مرغ منجمد نیز گفت: با توجه به اعلام سهمیه آذرماه میزان 300 تن از محل ذخایر استراتژیک جذب و با قیمت 150 هزار ریال در حال توزیع است.

کالاهای اساسی استان مرکزی از طریق 100 فروشگاه بزرگ استان توزیع می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19498

به "خبرنگاران توزیع 300 تن روغن خوراکی با نرخ مصوب دولتی در استان مرکزی آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع 300 تن روغن خوراکی با نرخ مصوب دولتی در استان مرکزی آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید