خبرنگاران سفر با تعطیلات رویایی در شب های کرونایی

به گزارش مجله آزمون اول، تهران- خبرنگاران- هشتمین شب پخش آن لاین تئاتر از تلویزیون تعاملی نمایش نت در شب های کرونایی به نمایش تعطیلات رویایی با طعم کرونا اختصاص داشت.

خبرنگاران سفر با تعطیلات رویایی در شب های کرونایی

بعد از تجربه پیروز پخش آن لاین کنسرت های موسیقی در ایام تعطیلات نوروزی با دو هدف دعوت هرچه بیشتر مردم برای در خانه ماندن در راستا تحقق شکست ویروس کرونا و قطع زنجیره شیوع این ویروس و ازسوی دیگر حمایت از هنرمندان و پر کردن اوقات فراغت مخاطبان؛ در گام دوم پخش آن لاین فعالیت های هنری، تلویزیون تعاملی نمایش نت به عنوان نخستین تلویزیون انحصاری پخش هنرهای نمایشی فعالیت خود را برای پخش زنده آثار تئاتری در شب های کرونایی کشورمان از هفدهم فروردین ماه آغاز کرد.

بر اساس این فرایند طی هشت شب گذشته در عصر 24 فروردین ماه نمایش کودک تعطیلات رویایی به نویسندگی و کارگردانی علیرضا دورمان اجرا شد که با موضوع تعطیلات خیالی در زمان خانه نشینی کرونا میهمان خانه ها شد.

تعطیلات رویایی همراه با موسیقی و داستان خانه نشینی کرونایی به معرفی شهرها و استان های مختلف کشور پرداخت که از میان آنها می توان به استان خوزستان و اردبیل و شهرهای اهواز، آبادان، چابهار اشاره کرد.

در آخر بچه ها را به سمت کتاب خواندن برای آشنایی بیشتر با کشور در ایام تعطیلات تشویق و هدایت کردند تا اگر نمی توانیم در این روزها به جایی سفر کنیم دانش خود را برای زمانی که این امکان فراهم می شود بیشتر کنیم.

هشتمین شب پخش آن لاین اجرای زنده نمایش از پردیس تئاتر تهران راس ساعت 19 آغاز و بدون مشکل انجام شد همچنین پس از اتمام اجرا نیز در بخش گپ تئاتر با حضور ناصر آویژه و مجری گری محمدرضا آزاد فر برگزار شد.

تجربه پخش زنده آثار نمایشی از طریق پرتال تلویزیون تعاملی نشان داد که بهره بردن ازامکانات فضای مجازی می تواند بستری متفاوت و وسیع به وسعت خاک ایران زمین برای هنرمندان این عرصه جهت تولید و اجرای آثارشان با دامنه مخاطبان چندین میلیون نفری ایجاد کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9772

به "خبرنگاران سفر با تعطیلات رویایی در شب های کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سفر با تعطیلات رویایی در شب های کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید