خبرنگاران فولاد مبارکه پیروز به ثبت رکورد جدید فروش و حمل محصولات شد

به گزارش مجله آزمون اول، اصفهان- خبرنگاران- معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به فروش بیش از 7.6 میلیون تنی محصولات این شرکت در سال 99 گفت: این واحد علاوه بر تحقق برنامه فروش سالانه با حمل 7 میلیون و 753 هزار تن محصولات به مقصد مشتریان، رکورد جدیدی را به ثبت رساند.

خبرنگاران فولاد مبارکه پیروز به ثبت رکورد جدید فروش و حمل محصولات شد

طهمورث جوانبخت روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت : در سال 1399 که ایران در اوج تحریم های ظالمانه و این شرکت در فهرست تحریم های مستقیم و ظالمانه آمریکا و متحدانش قرار گرفت با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا پیروز شد با اتکا به الطاف پروردگار و تلاش کارکنان خود پیروزیت جدیدی را قالب رکورد فروش و تحویل محصولات خود به مشتریان رقم بزند.

وی اضافه کرد: این شرکت در سالی که به عنوان سال جهش تولید نام داشت، توانست از مرز 7 میلیون و 600 هزار تن فروش انواع محصولات خود عبور کرده و ضمن تحقق برنامه سال، رکورد جدیدی را با حمل 7 میلیون و 753 هزار تن محصولات به مقصد مشتریان به دست آورد.

وی ادامه داد: از 7 میلیون و 753 هزار تن محصولات تولیدی، 6 میلیون و 465 هزار تن به تامین بازار داخلی اختصاص داشته که با رشد 6 درصدی نسبت به سال 98، از رویکرد حمایتی فولاد مبارکه از منابع مصرف کننده داخلی حکایت دارد.

جوانبخت شرح داد: بر همین اساس در سال گذشته بیش از 1100 مشتری نیاز خود به انواع ورق های فولادی را به صورت مستقیم از فولاد مبارکه تامین کرده اند. از طرفی این شرکت با داشتن شبکه خرده فروشی گسترده در استان ها توانست نیاز بیش از سه هزار مشتری در اقصی نقاط کشور را از طریق مراکز خدماتی خود تامین کند.

وی اضافه کرد: هرچند در سال گذشته شرکت فولاد مبارکه به واسطه افزایش تقاضا در بازار داخلی، لزوم پاسخگویی حداکثری به نیاز مصرف کنندگان و همچنین رعایت دستورالعمل های ابلاغی وزارت صمت و کمیته تخصصی تنظیم بازار فولاد، خود را مکلف به تامین حداکثری نیاز بازار داخلی دانسته و در عمل نیز به آن پایبند بود اما با توجه به اینکه در طول ربع قرن فعالیت این شرکت بخش اعظم نیازمندی های تجهیزاتی و تکنولوژیکی، نهاده های مورد نیاز تولید و سرمایه گذاری های توسعه ای آن از محل منابع ارزی حاصل از صادرات تامین شده است، بخشی از فروش فولاد مبارکه بالغ بر یک میلیون و 200 هزار تن محصولات به صادرات اختصاص یافت که این نیز در شرایط تحریمی و محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، پیروزیت قابل توجهی به شمار می رود.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت: این دستاوردهای مهم مرهون تلاش جمعی کارکنان و حمایت های مدیریت عالی شرکت است بنابراین با تبریک این افتخارات به خانواده بزرگ گروه فولاد مبارکه و ذی نفعان آن، امید است در سایه عنایات حضرت حق و امام زمان (عج) شاهد توفقیات بیشتر گروه فولاد مبارکه در سال پیش رو و سال های آینده باشیم.

فولاد مبارکه، بزرگترین مجتمع صنعتی کشور و بزرگترین تولیدکننده فولاد تخت در خاورمیانه و شمال آفریقاست. این شرکت با داشتن حدود 12 میلیون تُن ظرفیت آهن اسفنجی، بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان محسوب می شود.

مجتمع فولاد مبارکه واقع در 75 کیلومتری جنوب غرب اصفهان دارای 35 کیلومتر مربع وسعت و 17 کیلومتر مربع سالن تولید است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23170

به "خبرنگاران فولاد مبارکه پیروز به ثبت رکورد جدید فروش و حمل محصولات شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فولاد مبارکه پیروز به ثبت رکورد جدید فروش و حمل محصولات شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید