خبرنگاران ماهان 2 پرواز بجنورد را لغو کرد

به گزارش مجله آزمون اول، بجنورد- خبرنگاران- مدیر فرودگاه شهدای بجنورد گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در جهت تهران - بجنورد در روزهای 21 و 28 آذرماه لغو شده است.

خبرنگاران ماهان 2 پرواز بجنورد را لغو کرد

محمدابراهیم قدمگاهی، پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه شرکت مزبور دلیل مشخصی در خصوص چرایی لغو این پروازها ذکر نکرده است، گفت: پروازهای شرکت های هواپیمایی آسمان، ایران ایر و ماهان در راستا تهران - بجنورد در سه روز گذشته نیز به علت وجود مه و شرایط نامناسب آب و هوایی در بجنورد، لغو شده و یا از آسمان مرکز استان خراسان شمالی به تهران بازگشته است.

وی افزود: در هفته گذشته نیز چند پرواز در راستا تهران - بجنورد به علت وجود مه و شرایط نامناسب آب و هوایی در بجنورد، از آسمان مرکز استان خراسان شمالی به تهران بازگشته بود.

معمولا پرواز شرکت های هواپیمایی به مقصد بجنورد به علت شرایط نامساعد جوی، کمبود ناوگان، نیاز هواپیماها به بررسی فنی دوره ای، شیوع ویروس کرونا و کاهش سفر لغو می شود.

ماهان و شرکت های آسمان و ایران ایر در اسفند 98 و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش استقبال از سفر، شمار زیادی از برنامه های پروازی خود به بجنورد را لغو کرده بودند اما در فصول پاییز و زمستان نیز بخش زیادی از برنامه های پروازی این فرودگاه به علت شرایط نامناسب آب و هوایی لغو می شود.

فرودگاه مرکز استان خراسان شمالی در هفته میزبان هشت برنامه پروازی شرکت های هواپیمایی ایران ایر، ماهان و آسمان است.

استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع شده است و فاصله بجنورد، مرکز این استان تا تهران افزون بر 700 کیلومتر و تا مشهد 250 کیلومتر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19406

به "خبرنگاران ماهان 2 پرواز بجنورد را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ماهان 2 پرواز بجنورد را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید