خبرنگاران مربی ماشین سازی: داور پنالتی واضح ما را نگرفت

به گزارش مجله آزمون اول، اهواز - خبرنگاران - مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: داور در دقیقه 85 پنالتی واضح ما را نگرفت و باعث شد که ما نتوانیم از این ملاقات امتیاز کسب کنیم.

خبرنگاران مربی ماشین سازی: داور پنالتی واضح ما را نگرفت

به گزارش خبرنگاران غلامرضا باغ آبادی دوشنبه شب پس از باخت تیمش مقابل فولاد در نشست خبری آنلاین گفت: بازی کردن در هوای گرم اهواز سخت است.

وی اضافه کرد: ما از آذربایجان آمدیم و تفاوت درجه بین آنجا و شهر اهواز بسیار است اما در هر صورت به بازیکنان خسته نباشید می گویم و از آنها تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: بازیکنان ما پا به پای تیم فولاد بازی کردند و موقعیت هایی روی دروازه هر 2 تیم ایجاد شد. نیمه اول مالکیت توپ فولاد بیشتر از ما بود اما نیمه دوم بچه های ما خیلی بهتر بازی نموده و موقعیت های ما بیشتر بود.

مربی ماشین سازی تبریز مطرح کرد: کارشناسان داوری هم معتقد بودند که آن صحنه پنالتی است اما داور این موضوع را نادیده گرفت.

وی اضافه کرد: تیم ما با این شرایط اقتصادی توانسته سر پا بماند لذا از داوران تقاضا داریم که مراعات تیم ما را بنمایند چرا که با مسائل اقتصادی روبرو هستیم و برخی از بازیکنانمان برای اولین بار در لیگ بازی می نمایند.

وی در پاسخ به این پرسش که بعد از زدن گل اول ماشین سازی گلر این تیم وقت کشی می کرد گفت: زمین خوردن بازیکنان طبیعی است از طرفی تیم فولاد زمانی که جلو افتاد دروازه بان آنها بارها وقت کشی کرد و بر اثر همین موضوع از زمین اخراج شد.

باغ آبادی در خاتمه خطاب به کمیته داوران گفت: انتظار داریم که کمیته داوران قضاوت این بازی را آنالیز کند و با داور بازی برخورد کند.

ملاقات تیم های فولاد و ماشین سازی با رجحان 2 بر یک فولاد به خاتمه رسید.

مجله سی نوا: مجله سی نوا | آخرین اخبار جهان و ایران

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13184

به "خبرنگاران مربی ماشین سازی: داور پنالتی واضح ما را نگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی ماشین سازی: داور پنالتی واضح ما را نگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید