دانشگاه رازی میزبان 3000 دانشجوی ارشد و 1000 دانشجوی دکتری است

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشگاه رازی کرمانشاه امروز در رده 10 تا 15 دانشگاه های جامع کشور واقع شده است و این دانشگاه اکنون میزبان قریب به 3000 دانشجوی کارشناسی ارشد و 1000 دانشجوی دکتری است.

دانشگاه رازی میزبان 3000 دانشجوی ارشد و 1000 دانشجوی دکتری است

محمدابراهیم اعلمی آل آقا، رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به ضرورت توجه جدی به علم و فناوری گفت: بدون تردید راه برون رفت از مسائل کشور توجه به علم و فناوری است.

اعلمی آل آقا افزود: دانشگاه به عنوان بستر پژوهش کشور این ظرفیت را دارد که حامی و میزبان همه اندیشمندان و افراد دارای اندیشه و ایده های جدید باشد، خوشبختانه دانشگاه رازی امروز به عنوان مرکز استارتاپ استان کرمانشاه شناخته می شود و تاکنون چندین رویداد استارتاپی را در دانشگاه برگزار کرده ایم.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه ایده پردازی و توجه به نسل جوان را سیاست قطعی و حتمی همه مسئولان آموزش عالی دانست و بیان نمود: افتخار می کنیم که تعهد و تخصص را در دانشگاه به هم پیوند بزنیم و بتوانیم مسائل کشور را از این طریق حل و فصل کنیم.

وی با اشاره به فعالیت دانشکده ها و گروه های آموزشی مختلف در دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه رازی با حدود نیم قرن قدمت افتخار دارد که امروز در رده 10 تا 15 دانشگاه های جامع کشور قرار گرفته است. در حال حاضر بیش از 460 عضو هیئت علمی در دانشگاه فعالیت دارند که از این تعداد 150 نفر استادتمام و دانشیار هستند.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به گسترش پژوهش و توسعه تحصیلات تکمیلی در کشور ابراز کرد: در این دانشگاه میزبان قریب به 3000 دانشجوی کارشناسی ارشد و 1000 دانشجوی دکتری هستیم و این بستر تحقیق و پژوهش آماده است که در زمینه های علمی، کشور را کمک کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4091

به "دانشگاه رازی میزبان 3000 دانشجوی ارشد و 1000 دانشجوی دکتری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه رازی میزبان 3000 دانشجوی ارشد و 1000 دانشجوی دکتری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید