قرار گرفتن خدمات آزمایشگاهی کنترل کیفی کود و سموم در رأس فعالیت های دانشگاه ولی عصر (عج)

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) گفت: بحث کنترل کیفی کود و سم و بعلاوه بحث به جامانده سموم که جزو دغدغه های به حق مردم است باید در رأس سیاست گذاری دانشگاه در راستای خدمات پژوهشی و آزمایشگاهی قرار بگیرد.

قرار گرفتن خدمات آزمایشگاهی کنترل کیفی کود و سموم در رأس فعالیت های دانشگاه ولی عصر (عج)

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، نشست مشترک دانشگاه ولی عصر (عج) و اداره استاندارد شهرستان رفسنجان برگزار گردید. در این نشست طرفین حول محورهای برقراری ارتباط مؤثر بین دانشگاه و استاندارد، همکاری جهت انجام فعالیت های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی، استفاده از توانایی ها و ظرفیت های تحقیقاتی و آموزشی دانشگاه جهت ارتقای کارایی و بهره وری، انجام تحقیقات کاربردی دانشگاه به منظور تدوین استانداردهای ملی، ارتقاء کیفیت کالاهای تولیدی شهرستان، جهت دهی به خاتمه نامه های (کارشناسی ارشد و دکترا) در راستای نیازهای استانداردسازی کالا و خدمات و بعلاوه تقویت طرح های سفارشی و تقاضامحور بحث و گفتگو شد.

رنجبر کریمی رئیس دانشگاه ولی عصر (عج)، در این نشست با اشاره به بنیه آزمایشگاهی و برخورداری دانشگاه از آزمایشگاه مرکزی که آغازی بر خاتمه فعالیت های جزیره ای آزمایشگاهی است، از آغاز به کار جدی این آزمایشگاه در آینده ای نزدیک اطلاع داد.

رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) با گریزی به مسائل کشاورزان شهرستان گفت: بحث کنترل کیفی کود و سم و بعلاوه بحث به جامانده سموم که جزو دغدغه های به حق مردم است بایستی در رأس سیاست گذاری دانشگاه در راستای خدمات پژوهشی و آزمایشگاهی قرار بگیرد که رسیدن به این خواسته با یاری و همکاری های مستمر اداره استاندارد شهرستان تحقق خواهد یافت.

سرباز پور، رئیس اداره استاندارد رفسنجان نیز در این نشست از آمادگی اداره استاندارد شهرستان برای هرگونه یاری برای برطرف دغدغه های مردم و همکاری جهت کیفیت کود و سم و برطرف به جامانده سموم از تولیدات شهرستان اطلاع داد و راه های جذب کارشناسان رسمی استاندارد از بین اعضای هیئت علمی دانشگاه، پیگیری مراحل قانونی اخذ مجوزهای لازم و کافی استاندارد برای آزمایشگاه های دانشگاه ولی عصر (عج)، برگزاری دوره های آموزشی استاندارد همراه با ارائه گواهینامه را ازجمله راهکارهای این موضوع دانست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 32081

به "قرار گرفتن خدمات آزمایشگاهی کنترل کیفی کود و سموم در رأس فعالیت های دانشگاه ولی عصر (عج)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرار گرفتن خدمات آزمایشگاهی کنترل کیفی کود و سموم در رأس فعالیت های دانشگاه ولی عصر (عج)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید