دریافت مجوز ورود به قشم بدون نیاز به اینترنت، استفاده از جت اسکی در سواحل جزایر ناز ممنوع

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/هرمزگان قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از دریافت مجوز ورود به قشم بدون نیاز به اینترنت و از طریق کد دستوری ussd خبر داد.

دریافت مجوز ورود به قشم بدون نیاز به اینترنت، استفاده از جت اسکی در سواحل جزایر ناز ممنوع

قشم، مرتضی شیخ زاده صبح امروز(29 اسفندماه) در جلسه کمیته انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: با همکاری واحد فن آورزی اطلاعات سازمان منطقه آزاد قشم، کد دستوری 55#6655 برای صدور مجوز ورود به قشم بدون نیاز به اینترنت فراهم شده است.

وی اضافه نمود: به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت قشموندان، ورود هرگونه مسافر به قشم بدون مجوز سفر ممنوع است و صدور این مجوز هم اکنون با روش های متفاوت و آسان در دسترس گردشگران و مسافران جزیره قشم در ایام نوروز واقع شده است.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم ادامه داد: با همکاری نیروی انتظامی قشم از نصب هرگونه چادر مسافرتی در سطح جزیره قشم جلوگیری می شود.

وی شرح داد: با وجود بیماری کرونا و شرایط خاص سفر به قشم، قطعا آمار کمتری نسبت به هرسال وارد جزیره می شوند اما شرایط جاده ها و اسکله های مسافری و گردشگری باید به گونه ای باشد که از هرگونه تجمعی جلوگیری شود.

شیخ زاده تاکید کرد: نیروی دریابانی قشم مانند هرسال بر فعالیت قایق های مسافری و جت اسکی ها در سواحل این جزیره نظارت دارد.

استفاده از جت اسکی در ایام نوروز در ساحل جزایر ناز ممنوع است

رییس کمیته انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در این جلسه گفت: استفاده از جت اسکی در ایام نوروز در ساحل جزایر ناز ممنوع است و همه جت اسکی های تفریحی به ساحل ریگو منتقل می شوند.

حسین رفیعی اضافه نمود: این تصمیم با هدف جلوگیری ازهرگونه برخورد جت اسکی ها با مسافرانی که قصد آبتنی در سواحل جزیره ناز دارند گرفته شده است.

وی ادامه داد: نوروز امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، علاوه بر نظم و امنیت عادی که هرسال در ستاد نوروزی سفر داشته ایم، جلوگیری از ازدحام و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیز بر عهده کمیته انتظامی، امنیتی و ترافیک گذاشته شده است.

رییس کمیته انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم شرح داد: ایجاد نظم و امنیت به خصوص در بحث جاده ای برای کاهش تصادفات و برنامه ریزی برای جلوگیری از مسائل احتمالی در کمپ پارک ها، اسکله های مسافری و گردشگری هدف اصلی تفاهم نامه با نیروهای نظامی و انتظامی جزیره قشم است.

فرماندهان نیروی دریابانی، پلیس راه، پلیس فرودگاه و نماینده فرماندهی انتظامی قشم در این جلسه، ضمن اعلام آمادگی برای ایجاد شرایط ایمن و حفظ امنیت و سلامت مردم و مسافران، نقطه نظرات و راهکارهایی را ارایه کردند.

در انتها این جلسه تفاهم نامه همکاری نیروهای نظامی و انتظامی با سازمان منطقه آزاد قشم در راستای تامین امنیت و آسایش بیشتر مسافران و قشموندان در ایام نوروز 1400 به امضا رسید.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23079

به "دریافت مجوز ورود به قشم بدون نیاز به اینترنت، استفاده از جت اسکی در سواحل جزایر ناز ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت مجوز ورود به قشم بدون نیاز به اینترنت، استفاده از جت اسکی در سواحل جزایر ناز ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید