ست کردن رنگ های پاستیلی در لباس

به گزارش مجله آزمون اول، اگر می خواهید در مورد ست و ترکیب کردن رنگ های پاستیلی بدانید، این مقاله به شما کمک می کند.

ست کردن رنگ های پاستیلی در لباس

بهترین نکته در مورد رنگ های پاستیلی این است که به دلیل داشتن هاله های مشترک و ته رنگ سفید، بیشتر آن ها با یکدیگر ست می شوند. رنگ پاستیلی در دنیای مد بسیار محبوب هستند، زیرا بسیاری از افراد با لباس هایی که تماما رنگ پاستیلی داشته باشند، احساس راحتی می کنند و آنها را به لباس های رنگ روشن ترجیح می دهند. با بخش مد و زیبایی خبرنگاران همراه باشید.

رنگ زرد پاستیلی با صورتی ها و ارغوانی های پاستیلی

ست کردن رنگ زرد پاستیلی با صورتی ها و ارغوانی های پاستیلی همیشه زیبا می شود. این ترکیب یادآور بهشت است و زرد پاستیلی هم امسال ترند شده است و انتخاب های بسیار زیادی دارید که می توانید آنها را به صورت آنلاین پیدا کنید. اگر هوا کمی سرد است، پلیوری به رنگ زرد پاستیلی با شلوار کتان یا گشاد بپوشید. همچنین می توانید یک کت صورتی پاستیلی را برای جلسات کاری خود انتخاب کنید.

رنگ پاستیلی آبی را با سبز ست کنید

این رنگ ها برای کت و شلوار زنانه عالی است. می توانید رنگ یکی از آن ها را پررنگ تر از دیگری انتخاب کنید و تضاد رنگی در لباس خود داشته باشید و یا اینکه سایه های کمرنگ تر از هر دو رنگ را بپوشید و به لباس های خود ظاهری ملایم تر بدهید. اگر کمی رنگ ارغوانی و یا زرد به لباس های خود اضافه کنید، مسئله ای پیش نخواهد آمد!

رنگ های خنثی و ملایم پاستیلی

اگر رنگ زیاد و غلیظ شما را می ترساند، همیشه این انتخاب را دارید که از رنگ های پاستیلی ملایم و خنثی تر استفاده کنید و رنگ هایی را با هم ست کنید که از یک خانواده هستند و تنها هاله و تن های آن ها با یگدیگر متفاوت است مانند قرمز کم رنگ، نارنجی های پاستیلی و زردهای پاستیلی. همچنین می توانید محتاطانه تر در مورد لباس هایتان تصمیم بگیرید، حتما احتیاجی نیست که هر تکه از لباستان یک رنگ باشد. تنها می توانید کت خود را با رنگ پاستیلی انتخاب کنید و باقی لباس ها را مانند بلوز و شلوار ساده نگه دارید.

اکسسوری های پاستیلی رنگ

اکسسوری را از قلم نیاندازید، آنها می توانند دقیقا همان چیزی باشند که شما احتیاج دارید، مخصوصا جوراب شلواری های با رنگ پاستیلی که امسال بسیار ترند شده اند. اکسسوری ها با رنگ پاستیلی برای کسانی مناسب است که تنها کمی رنگ برای لباس های خود می خواهند و نه اینکه تمام لباس هایشان پاستیلی رنگ باشد. یک کیف یا یک جفت کفش پاستیلی رنگ راهی عالی برای ست کردن رنگ پاستیلی با لباستان است. استفاده از اکسسوری مانند جادویی می ماند که می تواند ظاهر شما را کسل کننده به چشمگیر تغییر دهد.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی اصولی که هر خانم خوش تیپی دارد را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 17372

به "ست کردن رنگ های پاستیلی در لباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ست کردن رنگ های پاستیلی در لباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید