شورلت 2019 با رنگ هایی نو می آید

به گزارش مجله آزمون اول، ششمین رنگ استاندارد کارخانه ای شورولت کامارو 2019 با نام شوک (Shock) که ترکیب زرد و سبز یا فسفری است، درکنار آبی ریورساید متالیک، کراش و خاکستری متالیک قرار می گیرد.

شورلت 2019 با رنگ هایی نو می آید

همچنین طیف گسترده ای از لوازم جانبی نو برای شورولت کامارو 2019 فیس لیفت وجود دارد. این مجموعه شامل اسپویلر باله سیاه، در باک بنزین فیبر کربنی، لوگوی سیاه کامارو روی گلگیرها، ورودی هوای نو، صندلی های ریکارو (Recaro)، ترمز جلوی برمبو و قطعات تعلیق شورولت کامارو 1LE می شود. ورودی هوای سرد در تمام 50 استان آمریکا برای مشتریان موجود خواهد بود.

شبکه تولید و توزیع گسترده لوازم جانبی، قطعات یدکی و اجزای عملکردی شورولت به خریداران کامارو این شانس را می دهد که بتوانند خودروی خود را به سطح بالاتری ارتقا دهند. نمایشگاه سفارشی سازی خودرو SEMA، فرصتی پدید آورده است تا توانایی شرکت های مختلف در زمینهتیونینگ و لوازم جانبی به نمایش گذاشته شود. شورولت همچنین در این نمایشگاه از مدل کانورتیبل کامارو LT با رنگ نو رونمایی کرد که با لوازم جانبی اضافی ارائه می شود.

استیو ماجوروس، مدیر بازاریابی شورولت در زمینه خودروهای سواری و کراس اور گفت:

نگاه تازه ای به شورولت کامارو 2019 وجود دارد که با تقویت پیشرانه، فناوری های نو و گزینه های اختیاری بیش تر همراه شده است. کامارو مکان خوبی برای شخصی سازی است و رنگ نو شوک و لوازم جانبی موجود، امکانات زیادی برای مشتریان فراهم می کند.

مدل فیس لیفت شورولت کامارو 2019 با رنگ بدنه نو در کنار گزینه های قبلی پیشرانه ارائه می شود. نمونه 2 لیتری چهار سیلندر، 3.6 لیتری خورجینی 6 سیلندر و 6.2 لیتری خورجینی هشت سیلندر به عنوان گزینه های موجود مطرح شده اند؛ قدرتمندترین پیشرانه در نسخه کامارو SS، قادر است 455 اسب بخار قدرت تولید کند. مشتریان می توانند با انتخاب قطعات و تحویل در خانه، آن ها را نصب کنند یا این که همه چیز را به کنندگی مجاز فروش بسپارند. سفارش قطعات و لوازم جانبی نو از طریق وب سایت شورولت امکان پذیر است.

منبع: انتخاب
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 39609

به "شورلت 2019 با رنگ هایی نو می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورلت 2019 با رنگ هایی نو می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید