صالحی امیری: برنامه ای برای تغییر دبیرکل کمیته ملی المپیک نداریم، کوشش می کنیم کرسی های مهمی در OCA در اختیار بگیریم

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: انتخابات شورای المپیک آسیا 12 اسفندماه برگزار می گردد و من به همراه هیئتی قرار است در این انتخابات شرکت کنم.

صالحی امیری: برنامه ای برای تغییر دبیرکل کمیته ملی المپیک نداریم، کوشش می کنیم کرسی های مهمی در OCA در اختیار بگیریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی کارکنان جمعیت هلال احمر درباره این موضوع که با تغییر اساسنامه کمیته ملی المپیک احتمال تغییرات در پست دبیر کلی کمیته وجود دارد یا خیر، گفت: برنامه ای برای تغییر دبیرکل نداریم. اساسنامه کمیته ملی المپیک روز گذشته به IOC ارسال شده و منتظر پاسخ آنها هستیم. در اولین جلسه هیئت اجرایی IOC قرار است در مورد این اساسنامه صحبت گردد و پس از تأیید، این اساسنامه را به هیئت دولت ارسال خواهیم کرد.

وی اضافه نمود: انتخابات شورای المپیک آسیا 12 اسفندماه برگزار می گردد و من به همراه هیئتی قرار است در این انتخابات شرکت کنم. 10 کاندیدا از ایران در این انتخابات حضور دارند و تمام کوشش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم کرسی های مهمی را در شورای المپیک آسیا در اختیار بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 661

به "صالحی امیری: برنامه ای برای تغییر دبیرکل کمیته ملی المپیک نداریم، کوشش می کنیم کرسی های مهمی در OCA در اختیار بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری: برنامه ای برای تغییر دبیرکل کمیته ملی المپیک نداریم، کوشش می کنیم کرسی های مهمی در OCA در اختیار بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید