صدور 38 موافقت اصولی برای طرح های گردشگری قزوین در سال 98

به گزارش مجله آزمون اول، معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان قزوین از صدور 38 موافقت اصولی در حوزه گردشگری و تاسیسات مرتبط با این صنعت در سال 98 اطلاع داد.

صدور 38 موافقت اصولی برای طرح های گردشگری قزوین در سال 98

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین نادر محمدی با اعلام این خبر گفت: به منظور تقویت زیرساخت ها و تامین امکانات مورد احتیاج رشد و توسعه گردشگری استان، 38 موافقت اصولی برای اجرای پروژه های گردشگری چون هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، مجتمع گردشگری عمومی، پارک گردشگری روستایی، سفره خانه سنتی و واحد پذیرایی بین راهی با برآورد حجم سرمایه گذاری بالغ بر 1390میلیارد ریال در استان صادر و زمینه اشتغالزایی برای حدود 500 نفر فراهم شده است.

محمدی با اشاره به مجوزهای ایجاد صادر شده طی سال 98 اظهار کرد: همچنین در سال گذشته هشت مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری برای راه اندازی هتل سه ستاره ، اقامتگاه بوم گردی، مجتمع گردشگری و سفره خانه سنتی صادر و عملیات اجرایی احداث آنها شروع شده است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان قزوین یادآور شد: استان قزوین با برخورداری از ظرفیت ها و جاذبه های متنوع گردشگری قابلیت بالایی برای تبدیل شدن به مقصد گردشگری را دارد که امیدواریم در سال 99 با تقویت زیرساختهای این حوزه بتوانیم گامهای موثری برای افزایش اشتغالزایی و رونق حوزه گردشگری استان برداریم.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10222

به "صدور 38 موافقت اصولی برای طرح های گردشگری قزوین در سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 38 موافقت اصولی برای طرح های گردشگری قزوین در سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید