عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی تحت تعقیب قرار دارند، امنیت مردم خط قرمز پلیس

به گزارش مجله آزمون اول، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از تحت تعقیب قرار دریافت عاملان زورگیری و سرقت خشن از بانوی کرمانشاهی خبر داد.

عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی تحت تعقیب قرار دارند، امنیت مردم خط قرمز پلیس

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از تسنیم از کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا آمویی در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار فیلمی از زورگیری در فضای مجازی گفت: روز گذشته یکی از بانوان در شهرک فرهنگیان فاز یک در حال تردد بود که دو جوان سد راه وی می شوند.

وی مطرح نمود: این دو نفر با تهدید سلاح سرد ضمن ایجاد رعب و وحشت برای بانوی کرمانشاهی اقدام به ربودن اموال وی کرده و سپس با یک دستگاه خودرو متواری می شوند.

آمویی گفت: بلافاصله پس از وقوع این اتفاق و اطلاع پلیس، شناسایی و دستگیری دو فرد زورگیر در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت و نتیجه اقدامات در اسرع وقت به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه با اشاره به حساسیت موضوع، از دستور سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان برای دستگیری هرچه سریعتر زورگیران خشن خبر داد و گفت: همه اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری آن ها در حال انجام است.

وی امنیت مردم را خط قرمز پلیس مطرح نمود و گفت: هرکسی از این خط قرمز عبور کند با واکنش سریع و قاطعانه پلیس روبرو شده و قطعا به سزای عمل خود خواهد رسید.

آمویی با تأکید بر اینکه کرمانشاه جای افراد شرور نیست و برخوردهای لازم و برابر قانون با آنها به عمل خواهد آمد گفت: بسیاری از آن ها به این نتیجه و باور نیز رسیده اند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و نتیجه عمل مجرمانه خود را خواهند دید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از شهروندان و خصوصا بانوان خواست هنگام حضور در معابر عمومی و خیابان تا حد امکان از همراه اوردن وسایل با ارزش مانند طلا و جواهرات و یا پول نقد به مقدار زیاد خودداری کنند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19216

به "عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی تحت تعقیب قرار دارند، امنیت مردم خط قرمز پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی تحت تعقیب قرار دارند، امنیت مردم خط قرمز پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید