عبدالله خبر داد: احتمال آغاز مذاکرات بین الافغانی تا دو هفته آینده

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان ضمن اعلام آغاز به کار این شورا ابراز امیدواری کرد که مذاکرات بین الافغانی تا دو هفته آینده آغاز شود.

عبدالله خبر داد: احتمال آغاز مذاکرات بین الافغانی تا دو هفته آینده

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان 12 روز پس از توافق سیاسی برای ایجاد دولت مشارکتی با اشرف غنی در یک کنفرانس خبری از آمادگی هیئت مذاکره کننده دولت برای آغاز مذاکرات مستقیم با گروه طالبان خبر داد.

عبدالله اعلام آتش بس توسط طالبان، تبادل زندانیان و ادامه کاهش خشونت ها پس از پایان آتش بس را نوید پیشرفت در مذاکرات بین الافغانی دانست و شرح داد که در طی مذاکرات باید در افغانستان آتش بس برقرار باشد.

رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان گفت که نمی تواند زمان مشخصی برای آغاز مذاکرات با طالبان ارائه کند اما تأکید کرد که کارها و پیشرفت های خوبی در این باره اجرا شده است.

به گزارش هشت صبح، عبدالله هیئت مذاکره کننده دولت را یک تیم خوب توصیف کرد و افزود که در ترکیب این هیئت تغییری ایجاد نخواهد شد.

عبدالله پس از آن نیز در دیدار هیئت مذاکره کننده دولت ابراز امیدواری کرد که مذاکرات صلح با طالبان طی دو هفته آینده آغاز شود، اما افزود که تا به امروز مکان و زمان دقیق مذاکرات مشخص نشده است.

.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11881

به "عبدالله خبر داد: احتمال آغاز مذاکرات بین الافغانی تا دو هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالله خبر داد: احتمال آغاز مذاکرات بین الافغانی تا دو هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید