فارس من، پیگیری فارس از تغییر زمان آزمون دکتری به اواسط تیرماه

به گزارش مجله آزمون اول، 4535 نفر از کاربران فارس من خواستار تغییر زمان آزمون دکتری به اواسط تیرماه هستند که خبرنگار این موضوع را پیگیری کرده است.

فارس من، پیگیری فارس از تغییر زمان آزمون دکتری به اواسط تیرماه

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند از طریق آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مسائل را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع تغییر زمان آزمون دکتری به اواسط تیرماه را مطرح کرده و از خبرنگاران خواستار گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

منتظر تاییدیه ستاد مقابله با کرونا هستیم

در پیگیری خبرنگار، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در این باره، گفت: زمان برگزاری آزمون های دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد و کنکور سراسری 99 را تغییر داده ایم و زمان برگزاری پیشنهادی جدید را به ستاد ملی کرونا اعلام کرده ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه این تصمیم در پاسخ به درخواست های داوطلبان صورت گرفت، خاطرنشان کرد: با هماهنگی وزارتخانه های علوم، بهداشت و آموزش و پرورش پیشنهاد تغییر زمان برگزاری آزمون های کشوری را به ستاد ملی کرونا اعلام کردیم و منتظر تاییدیه ستاد هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11004

به "فارس من، پیگیری فارس از تغییر زمان آزمون دکتری به اواسط تیرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، پیگیری فارس از تغییر زمان آزمون دکتری به اواسط تیرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید