فحاشی نماینده سراوان و واکنش ها به این کلیپ (فیلم)

به گزارش مجله آزمون اول، به تازگی در شبکه های اجتماعی، فیلمی منتسب به نماینده مردم سراوان در مجلس منتشر شده است که این فرد را در حال توهین کردن به یک کارمند نشان می دهد. خود او گفته که این ویدیو دستکاری شده است، با این حال آنالیز صحت این ماجرا با وجود شاهدانی که در کلیپ حضور دارند کار چندان سختی نیست.

فحاشی نماینده سراوان و واکنش ها به این کلیپ (فیلم)

خبرنگاران | سرویس چهره ها - پرویز پرستویی، مهراب قاسم خانی و احمد ایراندوست از جمله چهره هایی بودند که به این ویدیو واکنش نشان دادند.

پرویز پرستویی:

چرا ما یادمون میره که درزمان انتخابات کلی تبلیغ میکنیم ،سخنرانی میکنیم وعده و وعید میدیم که ال میکنیم بل میکنیم

که از مردم رای بگیریم به محض اینکه به موقعیتی رسیدیم دیگه یادمون میره کی بودیم و چی بودیم و چه توضیح وظایفی داریم واین موقعیت و صندلی رو کی به ماداده و هر جور که دلمون بخواد اسبمون و میتازونیم ؟

حالا ببینید این نماینده مجلس (نماینده سراوان)چرا بایدبه خودش اجازه بده که به یک کارمند بد دهنی کنه ؟

که البته جوابش رو هم میگیره متاسفانه

احمد ایراندوست:

ارووووووووم بابا ...اینم چهار سال بعدش چی مگه نمیخوای بین همین مردم زندگی کنی البته اگر ایران بمونی ... یادت رفته واسه رای گیری همین ها بودن خرت که از پل گذشت بیخیال ...نمیدونم این میز و سمت و شغل چی داره که هوا ورتون میداره یه سری بهشت زهرا س بزن از تو گنده تراش خوابیدن از تو گنده تراش کنج خونه هستن و فقط یه خاطره خوب و دمش گرم میمونه شاید حالا داماد یه دم کلفتی هستی الله اعلم ولی رفتار شایسته نماینده مجلس نیست.....تقاضای رسیدگی از استاد بهروز نعمتی

مهراب قاسم خانی:

سفر به تایلند: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان را همراه ما باشید.

ساری فان: ساری فان | مجله سرگرمی،خبری و آموزشی اینترنتی

منبع: setare.com
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 21842

به "فحاشی نماینده سراوان و واکنش ها به این کلیپ (فیلم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فحاشی نماینده سراوان و واکنش ها به این کلیپ (فیلم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید