قسمت بیست و ششم سریال کرگدن منتشر شد

به گزارش مجله آزمون اول، سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق کمک، جدید ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که قسمت بیست و ششم آن شنبه بیست اردیبهشت منتشر می گردد.

قسمت بیست و ششم سریال کرگدن منتشر شد

در قسمت قبل دیدیم که پدر کاظی بر اثر سمی که وارد بدنش شده است در بیمارستان بستری است و حال وخیمی دارد. سمی که در دیدارش با مهرداد و با دست دادن آخر کار او وارد بدنش شد. حمیرا هم که بعد از افشین نزدیک ترین فرد به ونوشه به حساب می آمد و بهتر از هر کسی افکار او را می شناخت به دست کوروش کشته شد.

کوروش بعد از این که حاضر به کشتن گیسو نشد دیگر در دستگاه ونوشه یک یاغی به حساب می آید و با کشتن حمیرا حکم قتل خودش را هم امضا می نماید. ونوشه با خریدن خواهر سهیل که پیش تر به دست کوروش کشته شده بود، او را به سراغ دریافت انتقام از کوروش می فرستد.

دعوت نامه عروسی افشین و کیانا به دست همه شخصیت های داستان می رسد. دانیال، نازنین، کاظی و گیسو به سراغ پویا می فرایند تا با او مشورت نمایند که به مراسم بفرایند یا خیر. مارک در دفتر پویا برای اولین بار خودش را به آن ها نشان می دهد و بدون توضیحی درباره نقش خودش در تمام اتفاقات گذشته و در میان بهت آن ها تشویقشان می نماید که در مراسم حضور پیدا نمایند.

نوید هم معامله اش با ونوشه و مارک را پیش می برد و هم زمان با مراسم عروسی در فرودگاه حاضر است تا با پولی که از ونوشه می گیرد و اجازه خروجی که مارک برایش فراهم می نماید چیپ را به آن ها بدهد و دست در دست باران از کشور خارج گردد.

ونوشه به قولش عمل می نماید و پول را به حساب نوید در آلمان واریز می نماید اما نوید چیپی که در اختیار ونوشه قرار می دهد آن چه او به دنبالش بود نیست.

همه چیز برای به خاتمه رسیدن داستان کرگدن فراهم است. به جز نوید همه کاراکتر های اصلی باقی مانده کرگدن به دهکده ونوشه رفته اند تا شاهد ازدواج کیانا و افشین باشند و در همین مراسم است که سرنوشت نهایی کرگدن تعیین می گردد.

کرگدن با سیر نزولی جذابیت و سلسله رویداد های بی منطق نیمه دوم مسیرش حالا به ایستگاه خاتمهی خودش رسیده است. ایستگاه خاتمهی ای که با جمع کردن بدون توجیح منطقی کاراکتر هایش کنار هم سعی دارد در یک مکان و یک زمان سرنوشت نهایی همه آن ها را تعیین کند.

کرگدن در این قسمت ها بر خلاف ظاهر ابتدایی اش که نشان می داد برای همه چیز توضیحی دارد، دیگر فقط روایت مخدوش شده اش را پیش می برد و در این پیش رفتن چشم هایش را رو به همه اطرافش بسته است. جدا افتادن نوید، کسی که مسبب بیشتر اتفاقات پیش آمده است، از سایرین و این که هیچ کس حتی خانواده اش سراغی از او نمی گیرند بسیار عجیب به نظر می رسد.

پدر و خواهران نوید در مجلس عروسی حاضر شده اند و این هیچ توجیهی ندارد به جز سهل انگاری سازندگان. خانواده نوید، پدر و مادر دانیال، کاظی که پدرش در بیمارستان است، همه و همه در مراسم حاضر می شوند و بهترین لباس هایشان را هم می پوشند. مراسم ازدواج کسی که دستور قتل خودشان و خانواده شان را داده است و همگی در شیطان صفتی او متفق القولند. جالب این جاست که حتی این قریضه انتقام نیست که آن ها را به آن جا می کشاند. همه آن ها همچون افرادی مسخ شده به دهکده می فرایند تا یاری نمایند تا قسمت آخر سریال کرگدن فیلم برداری گردد و ماجرا خاتمه بگیرد!

منبع: فرارو
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11072

به "قسمت بیست و ششم سریال کرگدن منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت بیست و ششم سریال کرگدن منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید