مالزی؛ میزبان جشنواره فیلم دنیا اسلام

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران: جشنواره فیلم دنیا اسلام به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس دانشگاه بین المللی آزاد اسلامی مالزی در شهر کوالامپور برگزار می گردد.

مالزی؛ میزبان جشنواره فیلم دنیا اسلام

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، جشنواره فیلم دنیا اسلام به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس دانشگاه بین المللی آزاد اسلامی مالزی از 29 شهریور تا اول مهرماه در شهر کوالامپور مالزی برگزار می گردد. در این جشنواره فیلم های سینمایی، کوتاه، انیمیشن و مستند به نمایش گذاشته می گردد.

در این جشنواره کارگاه های آموزشی و یک بازار برای شرکت کنندگان و همچنین یک محیط برای بحث و گفتگو برای عموم جهت بحث در خصوص مسائل مرتبط مسلمانان در نظر گرفته شده است.

سه فیلم سینمایی تاج محل به کارگردانی دانش اقباشاوی، سیب و سلما به کارگردانی حبیب بهمنی و سر به مهر به کارگردانی هادی مقدم دوست در بخش رقابتی این جشنواره پذیرفته شده اند. همچنین سه فیلم مستند موکان به کارگردانی محمد علی هاشم زهی، خدا اشتباه نمی کند به کارگردانی بهروز نورانی پور و مادرم بلوط به کارگردانی محمود رحمانی در بخش رقابتی فیلم های مستند به نمایش گذاشته می گردد.

چهار فیلم کوتاه خروج اضطراری به کارگردانی مهدی جعفری، می خورد بر بام خانه، چیدن سپیده دم و انار میوه بهشت است به کارگردانی تیمور قادری و دو انیمیشن سکو به کارگردانی سلمان خورشیدی و امیر محمد زاده و مرمت به کارگردانی محمد حدادی پور در بخش رقابتی فیلم های کوتاه به نمایش گذاشته می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2468

به "مالزی؛ میزبان جشنواره فیلم دنیا اسلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالزی؛ میزبان جشنواره فیلم دنیا اسلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید