مشخصات گلکسی A60 سامسونگ لو رفت

به گزارش مجله آزمون اول، مدتی قبل گوشی های میان رده گلکسی A10، گلکسی A30 و گلکسی A50 معرفی شدند. در ادامه گوشی های گلکسی A40 و گلکسی A90 هم به این دسته از گوشی ها ملحق می گردد و حالا طبق یک گزارش جدید، باید انتظار معرفی گلکسی A60 را هم داشته باشیم.

مشخصات گلکسی A60 سامسونگ لو رفت

این گوشی میان رده، مانند گلکسی A50 از نمایشگر Infinity-U سوپر AMOLED با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد که البته این بار، شاهد بهره گیری از نمایشگر بسیار بزرگ 6.7 اینچی هستیم. برای کاهش هزینه ها، پنل پشتی این گوشی از جنس پلاستیک براق است ولی خوشبختانه در خصوص دوربین شاهد صرفه جویی نیستیم.

در پنل پشتی، شاهد دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی به همراه سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی و دوربین واید 8 مگاپیکسلی هستیم. برای علاقمندان به عکس سلفی هم سامسونگ در پنل جلویی گلکسی A60 دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه نموده است. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپ دراگون 675 است و در کنار 128 گیگابایت حافظه رم، کاربران می توانند از بین 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم مدل موردنظر خود را انتخاب نمایند. ضمناً نباید ظرفیت باتری این گوشی را هم فراموش کنیم که به رقم قابل توجه 4500 میلی آمپر ساعت می رسد.

در حال حاضر در خصوص قیمت این گوشی میان رده نمی توانیم صحبت کنیم ولی ظاهرا گلکسی A60 ماه آینده معرفی می گردد و بعد از عرضه در بازار هند، روانه اروپا و دیگر مناطق دنیا خواهد شد.

منبع: Phone Arena

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 767

به "مشخصات گلکسی A60 سامسونگ لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات گلکسی A60 سامسونگ لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید