معرفی هتل رامادا دوون تون کلگری ، 3 ستاره

به گزارش مجله آزمون اول، هتل رامادا دوون تونکلگری | Calgary Ramada Downtown Hotel

این هتل که دارای 201 اتاق در 6 طبقه می باشد، در نزدیکی مراکز سرگرمی، خرید و کسب و کارهای شهر واقع شده و به راحتی به بسیاری از آنها دسترسی دارد. هتل رامادا دوون تون کلگری Calgary Ramada Downtown Hotel نیم بلوک از ایستگاه LRT و 7 بلوک از مرکز کنفرانس Telus و برج کلگری فاصله دارد. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل رامادا دوون تون کلگری را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل رامادا دوون تون کلگری ، 3 ستاره

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل رامادا دوون تون کلگری

در این هتل 3 ستاره امکانات و خدماتی از جمله امکانات برگزاری رویدادها شامل 929 متر مربع فضای کنفرانس و 10 اتاق جلسه می باشد. خدمات تور و بلیط و کارکنان چند زبانه که با زبان های آلمانی، جمهوری چک، هندی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند آماده خدمت هستند. این هتل همچنین دارای خدمات خشکشویی، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات حمل و نقل داخل شهر و فرودگاه با هزینه اضافی، مرکز تجاری 24 ساعته، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات چک این سریع ، صندوق امانات و انبار چمدان است، علاوه بر این پارکینگ نیز با پرداخت هزینه در دسترس می باشد. سایر امکانات رفاهی این هتل شامل ارائه صبحانه با هزینه اضافه در هر روز، دستگاه خودپرداز بانک، آسانسور و بالابر، خدمات عروسی، دسترسی به روزنامه ها در لابی و تلویزیون در مناطق مشترک می باشد. علاوه بر این مجهز به اینترنت سیمی و وای فای رایگان، ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و فتوکپی می باشد. یک کافی شاپ در هتل در دسترس است و یک کافه که در آن مهمانان می توانند با نوشیدنی هایش خود را مهمان نمایند. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل رامادا دوون تون کلگری

این اقامتگاه دارای استخر در فضای باز (فصلی)، مرکز تناسب اندام و خدمات زیبایی می باشد، علاوه بر این خدمات ورزشی از جمله امکانات ورزش های آبی، دوچرخه سواری و بازی گلف در دسترس می باشد و همچنین می توانید در فضای دلنشین کافه هتل نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و لحظات بسیار خوشی را در اقامت خود تجربه کنید.

رستوران هتل

رستوران چرس Cheers: در مجاورت لابی، این رستوران شامل منوی صبحانه و ناهار و شام می گردد. بچه ها کمتر از 6 ساله به همراه بزرگسالان از غذای رایگان بهرمند می باشند.

رستوران و کافه فاکس Fox: این رستوران و کافه، از لابی اصلی قابل دسترسی است، منوهای میان وعده را ارائه می دهد و بوفه ناهار از دوشنبه تا آدینه ارائه می گردد.

امکانات اتاق های هتل

همه اتاق های هتل دارای سیستم گرمایش، روزنامه رایگان، تماس های تلفنی محلی رایگان، ملافه های ضد آلرژی، تهویه مطبوع و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، میز مطالعه، سشوار، اتو و میز اتو، آشپزخانه، یخچال، قهوه و چای ساز، ماکروویو در صورت درخواست و تلفن می باشد. وای فای نیز بصورت رایگان در دسترس است، نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق دبل استاندارد: این اتاق ها 26 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کویین: این اتاق ها 26 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کویین اکسکیوتیو: این اتاق ها 26 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ اکسکیوتیو: این اتاق ها 26 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت کینگ: این اتاق ها 26 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف

  • مرکز دادگاه کالگری: این مکان تا شما تنها 200 متر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا 5 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید یک دقیقه طول می کشد. اتوبوس هم 4 دقیقه تا آن جا فاصله دارد.
  • برج کلگری: برای رسیدن به این برج که حدودا یک کیلومتر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 5 دقیقه، اگر با اتوبوس بروید، 14 دقیقه و اگر پیاده بروید حدودا 15 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سفارت ایالات متحده آمریکا: 3 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 3 دقیقه ای و پیاده 18 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید بین 10 تا 18 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • موزه ارتش کانادا: این موزه با شما 5 کیلومتر فاصله دارد. با پای پیاده تقریبا 72 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 52 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • باغ وحش کالگری: 3 کیلومتر با این هتل فاصله دارد که با اتوبوس 14 دقیقه ای و با تاکسی 9 دقیقه ای می رسید.
  • فرودگاه بین المللی کالگری: این فرودگاه از شما 5 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 21 دقیقه ای و با اتوبوس 39 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل رامادا دوون تون کلگری

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، البرتا T2P 1H2، کالگری، خیابان جنوب غربی 8 708

708 8 Ave SW, Calgary, AB T2P 1H2, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1393

به "معرفی هتل رامادا دوون تون کلگری ، 3 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل رامادا دوون تون کلگری ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید