معرفی 12 تا از بهترین پیست های اسکی در کانادا در سال 2018

به گزارش مجله آزمون اول، معروفترین پیست های اسکی کانادا به طور عمده در قسمت غربی آن واقع شده است. در مناطقی همچون بریتیش کلمبیا و آلبرتا. البته تعدادی از این پیست ها در آُنتاریو و کُبک نیز دیده می گردد. تنها با حدود 2 ساعت رانندگی از سمت ونکوور می توانید به پیست ویلستر برسید و لذت یک تجربه فوق العاده از اسکی کردن در دامنه های برفی کوه، اقامت در هتل های اطراف، غذا خوردن در رستوران های آن و حتی خرید کردن را داشته باشید. در اطراف این پیست زمین های با ارزشی برای اسکان وجود دارد که مخصوص افراد ثروتمند و یا خانواده های اصیل می باشد. یکی از بهترین پیست های اسکی در کانادا، در آلبرتا در نزدیکی بنف، می باشد. با تنها 2 ساعت و نیم رانندگی از تورنتو، می توانید به یکی دیگر از پیست های اسکی کانادا به نام آنتاریو برسید که بخاطر آسمان همواره آبی آن برفراز تپه هایش، شناخته می گردد. در کُبک، یکی از معروفترین پیست های اسکی کانادا را خواهید دید. این پیست بخاطر پرورش اسکی بازان مطرح کانادایی، بسیار معروف است. در این پیست خدمات بینظیری برای اسکی به شما ارائه می گردد. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای معرفی بهترین پیست های اسکی در کانادا...

معرفی 12 تا از بهترین پیست های اسکی در کانادا در سال 2018

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

1) Whistler Blackcomb

این پیست از بهترین پیست های اسکی در کانادا که اخیراً توسط Vail اقامتگاه خریداری شده است، اولین و معروفترین پیست های اسکی کانادا است که دارای امکاناتی از جمله اسکی با استاندارهای دنیای است. مساحت زیاد زمین حدفاصل بین دو کوه، باعث بوجود آمدن بزرگترین پیست اسکی در آمریکای شمالی شده است. در کوهپایه ویلستر و بلک کمب، روستای سحرآمیز ویستلر قرار گرفته است. برای رفتن به این روستا، دو راه وجود دارد. هم می توانید مستقیم به این روستا سفر کنید و از طبیعت زیبای آن لذت ببرید و هم می توانید تا این روستا، اسکی کنید. البته جهت اسکی تا این روستا بسیار ناهموار است اما دید بسیار وسیعی که در پیش روی شماست ارزش آن را دارد. سالانه تعداد بسیار زیادی اسکی باز بین این دو کوه در Horstman Glacier، Blackcomb اسکی می نمایند.

این پیست اسکی که معروفترین پیست 2 قله ای دنیا است، با طول بیش از 3 کیلومتر، یکی از طولانی ترین پیست های دنیاست. جایی است که هم اسکی بازان و هم افراد عادی می توانند از منظره آن لذت ببرند و یا در جهت مربوطه اسکی نمایند. ویستلر در کناره های کوههای ساحلی زیبای بریتیش کلمبیا قرار گرفته است. برای رسیدن به این نقطه، کافی است از ونکوور به مدت 2 ساعت رانندگی کنید.

2) Lake Louise Ski Resort

دریاچه لوئیز، در قلب کوه های راکی و با کمتر از یک ساعت فاصله از شهر بنف، یکی از معروف ترین استراحتگاه های کانادا است.از دامنه کوه ها، مناظر باشکوه دره بو و کوه های اطراف آن و فراتر از این کوه ها، منظره دریاچه مجلل لوئیز قابل مشاهده است. این کوه برای همه اسکی بازان، از اسکی بازان پر استقامت گرفته تا اسکی بازان مبتدی که برای آموزش می آیند، یکی از بهترین اماکن است. این مکان با بیش از 4200 هکتار، دارای ترکیبی از یک چاله گسترده روباز، چاله ها، دامنه ها با شیب تند می باشد.

مکان اسکی دریاچه ی لوئیز هتلی برای اقامت ندارد، اما امکاناتی مانند رستوران هایی با غذاهای خوشمزه، رستوران های کوهستانی و ساحل های زیبا را دارد. اسکی بازان می توانند در روستای نزدیک دریاچه لوئیز در شهر بنف اقامت داشته باشند.

3) sunshine village ski and snowboard resort

دهکده سانشاین که در پارک ملی بنف واقع شده است و خیلی از شهر بنف دور نیست، مانند بهشتی در روزهای آفتابی است. واگن های سربازی برای انتقال مسافران از پارکینگ روستا به محوطه دهکده تعبیه شده است. بالابرها شما را از این محوطه به خط بالایی درختان می برند که در آن چاله گسترده روباز، مناظر بی نظیر قله های ناهموار کو های راکی را ارئه می دهد. این کوه برای اسکی بازان ابتدایی بسیار مناسب است و بیش از 50 درصد آنها در این دسته قرار دارند. اسکی بازان حرفه ای می توانند انتخاب های گسترده تری داشته باشند، به خصوص آنها می توانند در قسمت هایی از کوه روح چشم اسکی نمایند. تقریبا حدود بیست درصد از این مکان برای اسکی بازان مبتدی می باشد. یک تپه بزرگ برای اسکی بازان مبتدی که می خواهند خود را آزمایش نمایند و به مرحله بعدی بروند وجود دارد.

امکانات اسکی در دهکده سانشاین به راحتی در دسترس است ،اما بسیاری از اسکی بازان اقامت در نزدیکی بنف را به دلیل هتل ها ومغازه ها و رستوران هایش ترجیح می دهند.

4) Big white Ski Resort

بیگ وایت از معروفترین پیست های اسکی کانادا به دلیل داشتن روزهای عالی،مناظر بینظیر،فراوانی امکانات برای اسکی بازان متوسط،مبتدی و ماهر مشهور می باشد.این یک مکان خانوادگی شگفت انگیز است که امکانات زیادی از جمله انواع زمین های اسکی برای آن در نظر گرفته شده است.این کوه دارای 16 بالابر با بیش از 2600 هکتار زمین است.مناظری که از دامنه این کوه قابل مشاهده است،باور کردنی نیست.این مکان در دره دلربای اوکاناگان ،در شهر انگلیسی کلمبیا که در نزدیکی شهر کلونا است،واقع شده است.

5) Revelstoke Mountain Resort

رولستوک در داخل شهر کلمبیای انگلیسی واقع شده است. شما می توانید با حدود دو ساعت و نیم رانندگی از شهر کلونا به این شهر برسید. اگرچه رسیدن به این مکان کمی سخت تر از اماکن دیگر است، اما به خوبی ارزش سختی آن را دارد. شما می توانید روزهای آفتابی زیبایی را از این کوه تماشا کنید. این مکان جمعیت کمی دارد و زمینی عالی به شکل کاسه ای روباز و خطی از درختان دارد، که برای اسکی بازان مبتدی مکانی عالی به شمار می آید. علاوه بر قیمت معقول و منطقی که امکانات شهر رولستوک داراست، این شهر مزایای دیگری همچون ظرفیت بالا برای اسکی های خارجی و داخلی و مناظر افسانه ای کوهستانی را دارد که همگی آن ها باعث می گردد ترک این مکان سخت باشد. اینجا مکانی برای اقامت در هتل های پنج ستاره فریبنده و یا مرکز خریدهای نامحدود نیست. این یک کوهستان برای اسکی بازان و خانواده می باشد.

6) Sun Peaks Ski Resort

سان پیک از بهترین پیست های اسکی در کانادا و دومین منطقه بزرگ اسکی در کانادا بعد از ویستلر می باشد، اما هنوز برای افراد خارج از کانادا ناشناخته است و حتی یکی از ناشناخته ترین مکان ها برای اسکی در داخل کانادا نیز می باشد. با توجه به مقدار زمینی که در بین سه کوه گسترش پیدا نموده است، امکانات آن از قبیل شیب های تند، تله کابین ها و اسکی در بین درختان اصلا تعجب آور نیست و علی رغم اینکه شما می توانید همه نوع زمینی را برای اسکی در آن ببینید، این مکان بیشتر بر روی اسکی بازان مبتدی و متوسط تمرکز می نماید.

روستای سبک اروپایی در کوهپایه این کوهستان، امکانات اسکی را با یک سطح بیشتر برای کسانی که این روستا را برای اقامت خود انتخاب نموده اند، ارائه می دهد. شما می توانی هرچیزی که نیاز دارید، از جمله هتل ها باکیفیت، آپارتمان ها و رستوران ها را دقیقا در این مکان پیدا کنید یا می توانید به نزدیکی کاملوپس که 45 دقیقه از اینجا فاصله دارد، سفر کنید.

7) Silver Star Mountain Resort

کوه سیلور استار یک منطقه خانوادگی است که در کوهپایه دامنه آن یک دهکده فرییبنده وجود دارد. همه ساختمان ها با رنگ های درخشان رنگ شده اند که همگی آنها طرح هایی با مفهوم یکسان دارند. این که به گونه ای است که همه اسکی بازان در همه سطوح می توانند در آن اسکی نمایند اما امکانات آن بر خلاف بقیه زمین های اسکی کلمبیای انگلیسی، کمتر برای اسکی بازان مبتدی در نظر گرفته شده است و بیشتر زمین ها برای اسکی بازان حرفه ای است. کیفیت برف با بارش روان و خشک برف که دیدی عالی دارد، یکی از نقاط قوت این مکان می باشد.

سیلور استار در دره ی اوکاناگان واقع شده است که با کمی رانندگی از شهر کلونا به آن می رسید. بیشتر افرادی که در اینجا اسکی می نمایند، در سیلور استار اقامت دارند، که در آن می توان در هتل ها ماند یا آپارتمانی اجاره کرد.

8) Kicking Horse Mountain Resort

کوه کیکینگ هورس که در جداول بین المللی کمتر شناخته شده است و در خارج از گلدن بی سی واقع شده است که با سه ساعت رانندگی از شهر کالگاری به آن می رسید و برای خانواده ها و همچنین اسکی بازان سخت کوش مکانی عالی به شمار می آید. این کوه با ارتفای 4133 دارای ویژگی های باورنکردنی برای اسکی بازان ماهر است. این کوه دارای شیب تند است و همچنین مکانی عالی برای پیاده روی نیز دارد. این کوه موقعیت شمالی دارد و لذا شرایطی خوب برای برف را داراست. همچنین این کوه دارای سه مکان کاسه مانند است که شرایط را برای اسکی بازان مبتدی و متوسط فراهم می سازد.

کیکینگ هورس در فاصله 15 دقیقه ای گلدن واقع شده است و از این رو مسافران می توانند در هر دو مکان یعنی گلدن و کیکینگ هورس اقامت داشته باشند.

9) Red Mountain Resort

این مکان اسکی خارج از راه در داخل کلمبیای انگلیسی واقع شده است و مورد علاقه اسکی بازان پیشرفته و ماهر می باشد و به خصوص برای زمین های اسکی با درخت آن معروف می باشد. این کوه در نزدیکی رزلند واقع شده است و برای رسیدن به این مکان باید کمی وقت بیشتریی گذاشته گردد. اما در عوض به مکانی آرام و خلوت با مدرسه ای قدیمی و فریبنده و قیمت های معقول دسترسی پیدا می کنید. اینجا همچنین مکانی برای روزهای زیبا می باشد.

درحالی که این کوه برای اسکی بازان و اسنوبردرهای پیشرفته امکانات کمتری را فراهم می سازد، اما برنامه های فراوانی برای اسکی بازان مبتدی دارد. در سال های 2013 و 2014 این مکان گسترش یافت و بیش از 1000 هکتار زمین برای اسکی بازان متوسط راه اندازی شد. این مکان بین دو کوه در ابعاد 4200 هکتار زمین وجود دارد.

10) Fernie Alpine Resort

کوه فرنی آلپاین مسافرت خوبی تقریبا برای هرکسی است. شما می توانی با خانواده یا با دوستان و یا حتی به تنهایی برای تعطیلات به این مکان سفر کنید. برف و اسکی در مقایسه با سایر زمین های اسکی در غرب کانادا، ترکیب خوبی از زمین ها و بیشه های مرتب می باشد.

در کوهپایه کوه، یک دهکده اسکی کوچک با امکاناتی همچون هتل و رستوران و زمین های اسکی وجود دارد. بیشتر مردم اقامت در شهر فرنی را به دلیل امکانات بیشتر و بافت سنتی و قیمت معقول آن ترجیح می دهند.

11) Mont-Tremblant Ski Resort

اگرچه استان کبک کانادا یکی از بهترین مسابقات کانادا را فراهم می نماید، اما اسکی در این استان هنوز یکی از بزرگترین رازهای کانادا می باشد. مونت ترمبلنت با یک ساعت و نیم فاصله از مونترال و کمتر از دو ساعت فاصله از اتاوا امکانات بی نظیر اسکی را در شرق کانادا در اختیار قرار می دهد. این کوه دارای 665 هکتار زمین اسکی در چهار وجه کوه می باشد و بیش از 2000 پا ارتفاع دارد و در هر ساعت ظرفیت 27230 اسکی باز را داراست. یک دهکده زیبای اروپایی در کوهپایه این کوه واقع شده است و امکاناتی از قبیل هتل های لوکس، رستوران ها و مراکز خرید عالی را فراهم می سازد.

12) Blue Mountain Resort

کوه آبی در استان آنتاریو با فاصله کمی بیشتر از دوساعت از تورنتو واقع شده است و مکانی خانوادگی با انواع امکانات و فعالیت ها می باشد.این کوه آبی که از زمین های بسیار زیادی تشکیل شده است و در امتداد آبشار نیاگارا می باشد،دارای امکانات زیادی از جمله اتاق هایی برای اجاره در طول تعطیلات می باشد.در حالی که این شهر قبلا به تپه کوچک اسکی شهرت داشت، اکنون پیشرفت زیادی در این زمینه نموده است و همچنین دارای هتل های لوکس/ رستوران های عالی و مراکز خرید زیبا می باشد. مردم برای خرید اسکی و تفریح در تعطیلات به این مکان می آیند.

منبع: همگردی
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1606

به "معرفی 12 تا از بهترین پیست های اسکی در کانادا در سال 2018" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی 12 تا از بهترین پیست های اسکی در کانادا در سال 2018" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 12 تا از بهترین پیست های اسکی در کانادا در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید