مقاله: قلعه هوسکا دروازه ورود به جهنم در جمهوری چک

به گزارش مجله آزمون اول، این شرایط برای یک قلعه در این وسعت و گستردگی بسیار عجیب به نظر می رسد، اما برای کسانی که از حقیقت پشت پرده و هدف اصلی ساخت آن آگاه هستند، این مسائل چندان عجیب و غیر منتظره نیست. چرا که این مکان تنها به یک دلیل ساخته شده و آن هم عقب نگهداشتن هیولاها و جلوگیری از حمله آنها به مردم محلی است. دیگر کلید مهم در کشف چرایی ساخت این قلعه عجیب در نقاشی های رنگ پریده روی دیوارهای صومعه واقع در قلعه پنهان شده که برخی از آنها به عنوان قدیمی ترین نقاشی های اروپا معرفی شده اند.

مقاله: قلعه هوسکا دروازه ورود به جهنم در جمهوری چک

کارمندان محافظ این ساختمان در طول فعالیت خود بارها شاهد حضور شبحی بدون سر بوده اند که در حیاط قلعه به این سو و آن سو می رفته است. ظاهرا از محل جراحت او خون جاری است، اما تا به امروز هیچ اقدامی برای شناسایی یا آنالیز پیرامون علت حضور این شبح صورت نگرفته است. مالک فعلی این بنا ژارومیر سیمونِک (Jaromir Simonek) ادعا می نماید یکبار که او و دوستانش دور هم جمع شده بودند، ناگهان لیوان نوشیدنی او از روی میز به هوا بلند شده است و بعد به صورت خودبخودی و خیلی آرام دوباره پایین آمده و روی گوشه ای از میزی در وسط اتاق آرام گرفته است.

حتی مدت ها بعد از آنکه این گودال بی سرانجام مسدود شد، همچنان افسانه های عجیب بیشتری در خصوص این قلعه برسر زبان ها بود. به عنوان مثال گفته می گردد که اگر در طول شب به دقت به صداهای طبقات تحتانی گوش فرا دهید، بی شک صدای جیغ مخلوقات بال داری را می شنوید که سعی می نمایند با یاری پنجه های خود راهی برای ورود به سطح زمین پیدا نمایند. بارها اشباحی در حال راه رفتن در راهروهای خالی قلعه مشاهده شده و در یک مورد حتی نازی ها نیز از این قلعه به عنوان یک مقر مخفی و مرموز استفاده کردند. بر اساس داستان های موجود، علت انتخاب این مکان به عنوان ستاد مخفی ارتش آلمان نازی، استفاده از نیروی خطرناک جهنم برای مقاصد شخصی عنوان شده است.

منبع مقاله: قلعه هوسکا دروازه ورود به جهنم در جمهوری چک

انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 30919

به "مقاله: قلعه هوسکا دروازه ورود به جهنم در جمهوری چک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قلعه هوسکا دروازه ورود به جهنم در جمهوری چک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید