منع تردد سراسری در عراق دو هفته دیگر تمدید شد

به گزارش مجله آزمون اول، دولت عراق مقررات منع تردد در سراسر این کشور را به منظور مقابله با شیوع بیش تر کرونا تا 23 فروردین ماه تمدید کرد.

منع تردد سراسری در عراق دو هفته دیگر تمدید شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، هیئت دولت عراق روز پنجشنبه از تصمیم خود برای تمدید مقررات منع آمد و شد در عراق تا یازدهم آوریل آینده اطلاع داد.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر عراق در بیانیه ای خاطرنشان کرد هیئت دولت عراق تصمیم گرفت که منع آمد و شد را تا تاریخ یازدهم آوریل 2020 (23 فروردین) تمدید کند.

ستاد مقابله با کرونا در هیئت دولت عراق برای اولین بار مقررات منع آمد و شد برای پیشگیری از شیوع بیش تر این بیماری را از تاریخ هفدهم مارس -27 اسفند ماه- اعمال کرد و از تعطیلی اداره های دولتی در عراق غیر از اداره های حساس با حداقل تعداد کارمندان اطلاع داد.

دولت عراق همچنین در روز دوشنبه مقررات منع آمد و شد را که روز سه شنبه گذشته مهلت آن به سرانجام می رسید برای شش روز دیگر یعنی تا شنبه هفته آینده 28 مارس (نهم فروردین) در سراسر عراق تمدید نموده بود.

در عراق تا شامگاه چهارشنبه با ثبت 30 مورد جدید ابتلای به ویروس کرونا شمار کل مبتلایان به 346 نفر رسیده است که از این میان 29 نفر جان باختند و 89 نفر بهبود یافتند.

ص

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8756

به "منع تردد سراسری در عراق دو هفته دیگر تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منع تردد سراسری در عراق دو هفته دیگر تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید