مهاجرت شرایط خاص: ورزشکاری، مدال، هنر، استارتاپ، کارآفرینی

به گزارش مجله آزمون اول، اگر فردی در مهارت های حرفه ای یا ورزشکاری، مدال های جهانی کسب کرده باشد یا به عنوان نخبه های برتر علمی رتبه های بالا در المپیادهای علمی به دست آورده باشد و یا در یکی از رشته های هنری یا فنی دارای تخصص و مهارت حرفه ای باشد و همچنین اگر فردی دارای ایده های کارآفرینی و استارتاپی با سودآوری بالا باشد می تواند برای مهاجرت و اخذ ویزا در مدت کوتاه اقدام نماید.

مهاجرت شرایط خاص: ورزشکاری، مدال، هنر، استارتاپ، کارآفرینی

در حال حاضر کشورهایی شامل مهاجرت با شرایط خاص می شوند که ظرفیت مهاجرپذیری از این روش را داشته باشند. در حال حاضر مهاجرت شرایط خاص از طریق کارآفرینی و استارتاپ ها یکی از زیرشاخه های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری محسوب می شود. برخی از کشورها همچون استرالیا، نیوزلند، کانادا، آلمان، اتریش و غیره دارای ظرفیت ها و فرصت های اشتغال زایی و کارآفرینی برای دریافت ویزای مهاجرتی هستند.

یکی از کشورهای پرطرفدار برای مهاجرت از طریق کسب و کار کارآفرینی استارت و شرایط خاص کشور کانادا است. اگر شما یک ایده کارآفرینی دارید و یا تمایل به راه اندازی استارت آپ سودآور هستید، کشور کانادا برای شما بهترین گزینه است. این کشور، برنامه ریزی های منظمی را برای پذیرش کارآفرینان و ارائه راهکارهایی برای تسهیل مهاجرت آنان فراهم کرده است. کشور کانادا یک برنامه جذاب کارآفرینی در سراسر جهان طراحی کرده که موجب شده افراد زیادی از سراسر جهان متقاضی مهاجرت به کانادا باشند. به عبارت ساده، کشورها با برنامه ریزی دقیق توانسته اند برای ایجاد کسب و کار در سطح جهان رقابت کنند. کارآفرینانی که واجد شرایط دریافت برنامه ویزا باشند، تکلیف درخواست آنها در عرض چند هفته تعیین می شود و می توانند ویزای کارآفرینی کانادا را به دست آورند. پس از دوره تعیین، افراد می توانند اقامت دائم کانادا و حقوق شهروندی را به دست آورند.

چه کسانی میتوانند برای ویزای استارتاپ کانادا اقدام کنند؟

شرایط لازم برای اخذ ویزا

  • ایجاد یک بیزینس در کانادا
  • دریافت نامه حمایت از یکی از سازمان های مورد تایید برنامه ویزای استارتاپ کانادا
  • مدرک زبان (انگلیسی یا فرانسه) معادل IELTS 5
  • داشتن حداقل هزینه زندگی در کانادا

ایجاد یک بیزینس در کانادا

شرایط ایجاد کسب و کار

  • هر کدام از متقاضیان ویزای استارتاپ حداقل مالک 10 درصد بیزینس باشند
  • متقاضیان و سازمان حمایت کننده در مجموع حداقل 50 درصد بیزینس را مالک باشند
  • بخش اصلی بیزینس در خاک کانادا باشد
  • در زمان دریافت اقامت، متقاضی بیزینس خود را از داخل کانادا اداره کند.
  • در زمان دریافت اقامت بیزینس در کانادا ثبت شده باشد

مدرک زبان (انگلیسی یا فرانسه) برای ویزای استارتاپ کانادا

توانایی صحبت و کار به یکی از زبانهای رسمی کانادا (انگلیسی و یا فرانسه) امکان موفقیت بیزینس شما را در کانادا افزایش خواهد داد. به همین دلیل شما باید در یکی از امتحانات زبان مورد تایید کانادا شرکت کرده و نشان دهید که سطح زبان شما به اندازه مورد نیاز است.

سطح تعیین شده معادل سطح 5 در معیار زبان کانادا (CBL) است. آیلتس آکادمیک مورد پذیرش برنامه استارتاپ کانادا نیست و باید در IELTS - General Training شرکت کرد.

داشتن حداقل هزینه زندگی در کانادا

متقاضیان در هنگام درخواست ویزا باید نشان دهند که پول کافی برای زندگی خود و همراهانشان در بدو ورود به کانادا را دارند.

اخذ ویزای P آمریکا برای ورزشکاران و گروه های هنری

ورزشکاران، هنرمندان و برای مهاجرت به آمریکا

اخذ ویزای P آمریکا برای ورزشکاران و گروه های هنری و سرگرمی شناخته شده بین المللی برای ورود به ایالات متحده برای شرکت در رویدادهای شناخته شده بین المللی برای یک کارفرمای آمریکایی یا یک کارفرمای بین المللی که از طریق یک کننده آمریکا کار می کند، در دسترس است.

مزایای ویزای P1 آمریکا برای ورزشکاران و گروه های هنری

وابستگان شما متقاضی ویزای P1 آمریکا برای ورزشکاران و گروه های هنری می توانند تا زمانی که شرایط P1 خود را حفظ می کنید با شما باقی بمانند. آنها همچنین می توانند در مدرسه شرکت کنند

شما متقاضی ویزای P1 آمریکا برای ورزشکاران و گروه های هنری می توانید به صورت رایگان در خارج از ایالات متحده و خارج از کشور سفر کنید اگر شما یک ویزای معتبر دارید

مجله تار و سه تار: مجله تار و سه تار، محفلی از هنر و ساز ایرانی بسازیم.

سفر به کیش: سفر به کیش، جاذبه های دیدنی ایران را با ما دنبال کنید.

منبع: اینترنت
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 17135

به "مهاجرت شرایط خاص: ورزشکاری، مدال، هنر، استارتاپ، کارآفرینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرت شرایط خاص: ورزشکاری، مدال، هنر، استارتاپ، کارآفرینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید