مورد عجیب گران ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران

به گزارش مجله آزمون اول، شکایت کوین فورچونه تبدیل به جدیدترین معضل باشگاه تبریزی شده و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه که پیش از این به دلیل شکایت حمزاوی اوکاچا بازیکن الجزایری از سوی فیفا بسته شده بود، حالا با شکایت این بازیکن فرانسوی هم بسته شده است.

مورد عجیب گران ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران

فورچونه که مرداد 98 به تراکتور پیوسته و باشگاه تبریزی از او به عنوان گرانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر در آن مقطع نام برده بود، فقط 10 بازی برای این تیم انجام داد و مجموع دقایق بازی او برای تراکتور، 433 دقیقه (این آمار، در سایت ترانسفرمارکت، 431 دقیقه ذکر شده است) بود.

چند روز قبل بود که خبرگزاری تسنیم در گزارشی به جزئیات شکایت این بازیکن از تراکتور اشاره کرد و نوشت: باشگاه تبریزی در تازه ترین حکم صادرشده از سوی کمیته انضباطی فیفا بایدحدود یک میلیون و 300 هزار یورو (با احتساب پنج درصد سود سالیانه و هزینه دادرسی) به کوین فورچونه مهاجم سابق خود پرداخت کند.

با توجه به تعداد دقایق بازی فورچونه برای تراکتور، هر دقیقه بازی این بازیکن، حدود 3 هزار دلار برای باشگاه تبریزی هزینه داشته که با احتساب قیمت روز دلار - حدود 26900 تومان - فورچونه برای هر دقیقه بازی در تراکتور، حدود 80 میلیون و هفتصد هزار تومان دریافتی خواهد داشت.

فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 33490

به "مورد عجیب گران ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورد عجیب گران ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید