نشست رویکردهای روان شناختی بازی و اسباب بازی برگزار می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، تهران (پانا) -دومین نشست علمی ششمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با عنوان رویکردهای روان شناختی بازی و اسباب بازی برای گروه های مختلف برگزار می گردد.

نشست رویکردهای روان شناختی بازی و اسباب بازی برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این نشست تخصصی ساعت 9 تا 12 روز چهارشنبه اول بهمن 1399 در قالب وبینار با حضور یک سخنران از کشور فرانسه و چهار سخنران ایرانی برگزار خواهد شد.

کاظم ملکوتی متخصص روان پزشکی و رییس دانشگاه ناصرخسرو، محمدکامران درخشان متخصص روان پزشکی و فوق تخصص و فریده حمیدی متخصص روان شناسی و عضو هیات علمی دانشگاه شهید رجایی از جمله سخنرانان این نشست هستند.

همچنین برونو فیدوتی مدرس دانشگاه و طراح بازی های رومیزی از کشور فرانسه در نشست رویکردهای روان شناختی بازی و اسباب بازی برای گروه های مختلف به ایراد سخن می پردازد.

فریبرز درتاج عضو هیئت علمی روان شناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی و رئیس انجمن روان شناسی تربیت نیز به عنوان سخنران مهمان در این نشست حضور دارد.

شرکت نمایندگان برای حضور در نشست رویکردهای روان شناختی بازی و اسباب بازی برای گروه های مختلف می توانند به پایگاه جشنواره به نشانی irantoyfestival.ir مراجعه نمایند.

یادآوری می گردد ششمین جشنواره ملی اسباب بازی از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با همکاری شورای نظارت بر اسباب بازی، انجمن فراوری نمایندگان اسباب بازی و ستاد توسعه علوم شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با شعار آینده را باید ساخت در زمستان 1399 به صورت مجازی در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20897

به "نشست رویکردهای روان شناختی بازی و اسباب بازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست رویکردهای روان شناختی بازی و اسباب بازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید