هزینه خوابگاه از بدهی دانشجویان کسر و یا به طلب آن ها اضافه می شود

به گزارش مجله آزمون اول، معاون دانشجویی دانشگاه شریف گفت: دانشجویانی که هزینه خوابگاه را پرداخت کرده اند به طلب آن ها افزوده خواهد شد.

هزینه خوابگاه از بدهی دانشجویان کسر و یا به طلب آن ها اضافه می شود

فاطمی زاده، معاون دانشجویی دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به عدم حضور دانشجویان در خوابگاه ها گفت: با توجه به ابلاغیه صندوق رفاه مبنی نوع محاسبه اجرای بهای خوابگاهها، مدتی که دانشجویان از خوابگاه استفاده نکردند برایشان محاسبه نخواهد شد.

وی اضافه کرد: دانشجویانی که هزینه را پرداخت کردند از بدهی دانشجویان کسر می شود و اگر بدهی نداشته باشند، صندوق رفاه به دانشجویان برمی گرداند.

فاطمی زاده یادآور شد: فرایند ثبت نام وام های دانشجویی دانشگاه شریف در حال انجام است و پس از تکمیل لیست ثبت نام به صندوق رفاه ارسال می شود.

وی در خصوص شرایط دانشجویان این دانشگاه گفت: در طول این مدت که دانشجویان در تعطیلی به سر می برند فقط یکی از دانشجویان مبتلا به کرونا شد که در شهر رامسر متاسفانه جان خود را از دست داد، اما بقیه دانشجویان در سلامت کامل به سرمی برند و موردی به دانشگاه گزارش نشده است.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9562

به "هزینه خوابگاه از بدهی دانشجویان کسر و یا به طلب آن ها اضافه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه خوابگاه از بدهی دانشجویان کسر و یا به طلب آن ها اضافه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید