هلال احمر به 10 نفر گرفتار در کویر حسن آباد سمنان امدادرسانی کرد

به گزارش مجله آزمون اول، علی یحیایی در مصاحبه با خبرنگاران، بابیان اینکه هلال احمر استان سمنان به 10 نفر گرفتار در کویر حسن آباد سمنان امدادرسانی نموده است، ابراز داشت: در پی اطلاع رسانی به هلال احمر در ساعت 13:25 ظهر جمعه مبنی بر درراه ماندن تعدادی خودرو در کویر حسن آباد بلافاصله نیروهای امدادی به مکان موردنظر منتقل شدند.

هلال احمر به 10 نفر گرفتار در کویر حسن آباد سمنان امدادرسانی کرد

وی بابیان اینکه این عملیات با حضور دو تیم واکنش سریع کوهستان ساعت 16:25 عصر امروز پایان یافت، اضافه کرد: خوشبختانه این افراد در سلامت کامل بودند و بین آن ها کنسرو و اقلام خوراکی توزیع شد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه این جمعیت به یک مورد حادثه نیز در شاهرود امدادرسانی نموده است، ابراز داشت: ساعت 10 صبح جمعه به وسیله سامانه 112 کاهش سطح هوشیاری فردی در ارتفاعات صحرای جلالی کوه کلاغ شاهرود گزارش شد که بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام شدند که متأسفانه این حادثه یک فوتی بر جای گذاشت.

یحیایی در ادامه توضیح داد: با توجه به بارش باران در بخش هایی از استان سمنان انتظار می رود شهروندان به نکات ایمنی توجه نموده و از استقرار در مسیر رودخانه ها و ارتفاعات به طور جد خودداری نمایند.

وی اضافه کرد: در شرایط نامساعد آب و هوایی چنانچه افراد الزام به سفر در ارتفاعات و نقاط گردشگری رادارند توصیه می گردد هلال احمر را از محل دقیق استقرار خود آگاه نمایند تا در صورت بحران امدادرسانی سریع تر صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 102

به "هلال احمر به 10 نفر گرفتار در کویر حسن آباد سمنان امدادرسانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلال احمر به 10 نفر گرفتار در کویر حسن آباد سمنان امدادرسانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید