همراه اول تندیس زرین جایزه ملی مدیریت اقتصادی ایران را دریافت کرد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت اقتصادی ایران، صبح روز سه شنبه 28 دی 1400، با حضور سیدشمس الدین حسینی، رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق فراوری و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی، هادی قوامی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد و أمور دارایی و جمعی از مسؤولان کشوری، مدیران شرکت ها و اساتید دانشگاه در مرکز همایش های بین المللی اجلاس سران برگزار گردید.

همراه اول تندیس زرین جایزه ملی مدیریت اقتصادی ایران را دریافت کرد

در این دوره با اعلام نتایج ارزیابی ها به وسیله کمیته داوران، همراه اول با توجه به شفافیت مالی برای پنجمین بار پیاپی حائز امتیاز لازم برای دریافت تندیس زرین، بالاترین سطح جایزه شد.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سه بخش تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه به شرکت های حائز رتبه به صورت سالانه اعطا می گردد.

در این دوره که فقط شش بنگاه مالی پیروز شدند در سطح تندیس حضور یابند، همراه اول بر جایگاه نخست در میان آن ها ایستاد. همراه اول تنها بنگاه مالی ارتباطی کشور است که پیروز به دریافت تندیس زرین این جایزه شد.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال 1389 هرساله برگزار می گردد، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و مالی در شرکت ها و سازمان های شرکت کننده است.

حمایت مدیریت مالی حرفه ای در جهت دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت ها و سازمان ها، تشویق و ترغیب شرکت ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه ای شرکت ها و سازمان های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و مالی سازمان برای دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت ها و سازمان های برتر در شاخص های مالی و مالی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات پیروز مدیران مالی از جمله اهداف برگزاری این جایزه عنوان شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 32955

به "همراه اول تندیس زرین جایزه ملی مدیریت اقتصادی ایران را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراه اول تندیس زرین جایزه ملی مدیریت اقتصادی ایران را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید