پاییزگردی بیش از 6 هزار زن و دختر تهرانی در بوستان های بانوان

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران اعلام کرد: بیش از 6 هزار دانش آموز، دانشجو، زنان خانه دار و کارمندان زن شهرداری تهران در اردو های پاییزگردی بوستان های بانوان که از مهرماه تا آذرماه سال جاری توسط اداره کل امور بانوان شهرداری تهران برگزار گشت، شرکت کردند.

پاییزگردی بیش از 6 هزار زن و دختر تهرانی در بوستان های بانوان

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، زهرا بهروزآذر با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی برای اوقات فراغت بانوان شهر تهران گفت: نحوه گذران اوقات فراغت می تواند بر ارتقای سطح فرهنگی، سلامت و همچنین نشاط اجتماعی بسیار تاثیرگذار باشد و این موضوع به¬ویژه در بین بانوان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه بانوان از اوقات فراغت بیشتری برخوردارند، توضیح داد: در صورتیکه مدیریت و برنامه-ریزی مناسبی برای اوقات فراغت آن¬ها صورت نگیرد، ممکن است به سلامت جسمی و روانی این گروه از جامعه آسیب وارد شود. اهمیت این موضوع زمانی بیشتر آشکار می¬شود که به نقش ویژه بانوان در خانواده توجه کنیم.

وی با اشاره به اینکه بانوان نقش¬ محوری در خانواده دارند و سلامتی، نشاط و شادابی آن ها موجب افزایش کیفیت زندگی سایر اعضای خانواده نیز می شود، خاطر نشان کرد: به همین دلیل حال و هوای خاص و زیبایی مناظر طبیعی بوستان های بانوان در فصل پاییز، بهانه ای شد تا اردو های پاییزگردی برای زنان و دختران شهر تهران با اولویت ساکنان محلات کم برخوردار در مقاطع سنی مختلف برنامه ریزی و اجرا شود.

بهروزآذر در تشریح جزئیات اردو های برگزار شده ویژه بانوان در اردو های پاییزگردی بوستان های بانوان گفت: در این اردو ها که از ابتدای مهرماه تا پایان آذرماه در 8 بوستان بانوان از جمله بوستان بانوان منطقه سه (بهشت مادران)، منطقه 4 (بوستان مرضیه حدیدچی)، منطقه 15 (پردیس بانوان)، منطقه 16 و 18 (بوستان نرگس)، منطقه 19 (بوستان بانوان ولایت)، منطقه 21 و 22 (بوستان ریحانه) برگزار گشت، حدود 6055 نفر از مناطق 22 گانه شرکت کردند.

بهروز آذر با اشاره به 139 اردوی برگزار شده، توضیح داد: 25 اردوی دانشجویی با همکاری مراکز فرهنگی دانشگاه ها، 48 اردوی دانش آموزی با همکاری مدارس، 50 اردوی مادران و دختران و 16 اردوی ویژه کارمندان زن شهرداری تهران اجرا شده است.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در پایان افزود: برنامه های جانبی این اردو ها شامل مسابقات ورزشی و هنری، کارگاه های آموزشی، بازی های بومی و مشارکتی، برپایی غرفه های صنایع دستی و غذا و استفاده رایگان از امکانات بوستان ها بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5106

به "پاییزگردی بیش از 6 هزار زن و دختر تهرانی در بوستان های بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاییزگردی بیش از 6 هزار زن و دختر تهرانی در بوستان های بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید