پخش مثل ماه از پنجشنبه روی آنتن شبکه سه خبرنگاران

به گزارش مجله آزمون اول، تهیه کننده ویژه برنامه افطاری مثل ماه از پخش سری جدید این برنامه همزمان با ماه رمضان، از شبکه سه سیما و با حضور مهمانان بین المللی خبر داد.

پخش مثل ماه از پنجشنبه روی آنتن شبکه سه خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، هادی آشتیانی تهیه کننده برنامه مثل ماه که ویژه رمضان روی آنتن شبکه سه سیما می رود درباره این برنامه اظهار داشت: فصل دوم مثل ماه را روی آنتن می بریم و همچون سال گذشته رسالت بوذری اجرای این برنامه را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: حدود چهار ماه است که درگیر پیش تولید این برنامه هستیم تا آن را به خاتمه برسانیم. امسال دکور برنامه و لوکیشن آن تغییراتی هم داشته است.

آشتیانی درباره مهمانان برنامه نیز عنوان کرد: در حوزه بین الملل هم مهمانانی داریم و به قصه هایشان از کشور های اطراف می پردازیم که این ها کسانی هستند که فرهنگ آن ها به ما متصل است. از کشور های اروپایی هم مهمانانی داریم که به نوعی به فرهنگ و دین ما نزدیک شده اند.

تهیه کننده مثل ماه با اشاره به تیتراژ اول امسال اظهار داشت: گرشا رضایی تیتراژ ابتدایی برنامه امسال را می خواند که همزمان با پخش رونمایی می شود. تیتراژ دوم برنامه هم متعلق به محسن چاوشی است.

وی درباره اولین قسمت برنامه گفت: این برنامه هرروز همزمان با افطار روی آنتن می رود و به دلیل پخش فوتبال در روز چهارشنبه از پنجشنبه پخش آن آغاز خواهد شد.

آشتیانی در خاتمه اظهار داشت: برنامه درباره قصه های مردمی و تلخی هایی است که منجر به شیرینی می شود و امسال دوباره پویش آزادی زندانیان را داریم و سعی داریم با حمایت مردم به آزادی زندانیان کمک کنیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23805

به "پخش مثل ماه از پنجشنبه روی آنتن شبکه سه خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش مثل ماه از پنجشنبه روی آنتن شبکه سه خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید