پنل های LCD مقرون به صرفه قیمت با پشتیبانی از اسکنر زیر نمایشگر در راهند

به گزارش مجله آزمون اول، این روزها بعضی از گوشی های هوشمند با استفاده از ارتقای سطح پنل های خود در تلاشند رکورد فروش را افزایش دهند. برهمین اساس بعضی از ویژگی های نو مثل اسکنر زیر نمایشگر به ویژگی های گوشی های هوشمند افزوده شده است.

پنل های LCD مقرون به صرفه قیمت با پشتیبانی از اسکنر زیر نمایشگر در راهند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، موضوع انتقال اسکنر اثر انگشت به بخش زیرین صفحه نمایش موضوعی نو نیست و حتی انتقال دوربین سلفی زیر نمایشگر نیز از سوی چندین برند مطرح شده است. اما آن چه برای ارتقا این تکنولوژی ضروری است، کیفیت پنل LCD است.

در حال حاضر قیمت این LCD که بتواند چنین تکنولوژی را پوشش دهد بسیار گرانقیمت است. بنابراین تولیدکنندگان نمایشگر چینی BOE اعلام نموده اند به زودی این مشکل را حل خواهند کرد. بر اساس اعلام این گروه، پنل های LCD مقرون به صرفه قیمت با پشتیبانی از FP زیر نمایش در امسال عرضه می گردد

BOE اعلام نموده است که با موفقیت، اسکنر اثر انگشت اپتیکال در صفحه نمایش را در یک پنل LCD معمولی پیاده سازی نموده است. این یک پیشرفت بزرگ برای بخش کم درامد و میانه بازار است، چرا که تا کنون به دلیل ماهیت و قیمت پنل های LCD امکان استفاده از این پنل ها در گوشی های مقرون به صرفه قیمت یا میان رده وجود نداشت.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 39463

به "پنل های LCD مقرون به صرفه قیمت با پشتیبانی از اسکنر زیر نمایشگر در راهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنل های LCD مقرون به صرفه قیمت با پشتیبانی از اسکنر زیر نمایشگر در راهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید